אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

רכישה מויטה קוסט

***תחילה חשוב לי לציין - הבלוג עובר שדרוג, כן, זה קורה כמעט כל הזמן. אז אל חשש - הגעתם ל-Elle Beauty ולא לשום בלוג אחר ;)***

זוכרת, את הפוסט הזה שכתבתי בו על חטיפי זון? סיפרתי שגם הוצאתי בדיוק אז הזמנה מויטה קוסט לשתי חבילות זון? אז הגיע הזמן לכתוב על זה. זה הולך להיות פוסט קצר יחסית. אסקור בקלילות את האתר וחווית השימוש שלי איתו ואדווח לכן על הזון J


הזון:
לא טוב, עם הזמן כשאוכלים את זה קבוע שמתי לב שהטעם הטוב משתנה וזה הופך לטעם כבר לא טעים ונעים, זה לא השביע אותי - עשיתי מספר מבחנים לחטיף ואכלתי אותו בבוקר כשהוא הארוחה היחידה שמילאה את בטני - אחרי שעה בערך חזרתי להיות רעבה. זה לא עבד.

אז לצערי - עם כל ההתהלבות שהייתה לי בהתחלה - זה לא עבד בנינו. זה חטיף נחמד אם אוכלים אותו מדי פעם, זה נחמד בתור חטיף "בריא" אבל ממש לא כתזונה משלימה/מרכזית. אז מכאן תחליטו לעשות את השיקולים שלכן, שמעתי מבנות אחרות שכן אהבו ושכן זה תורם להם לשובע - עבורי זה לא עבד.




























**התמונה נלקחה מהאתר**

אתר Vitacost:
ויטה קוסט די דומה במטרה הכללית שלו לאייהרב רק שכמובן המבחר שונה, האתר נראה שונה(ולא הכי קל כמו באייהרב לטעמי) והמשלוח קצת שונה - רכשתי מהם את הזון והם הגיעו תוך שבוע נדמה לי..אם אני לא טועה זה היה שבוע. בארגז גדול וארוז היטב. אז בסך הכל - חווית הקניה שלי באתר הייתה קלה ונוחה ויעילה,
האתר מכיל ממזון עד מוצרי קוסמטיקה(דלים יחסית, אבל עדיין) מוצרי טיפוח למיניהם, תוספי תזונה וכו' וכו'. ממש אתר שמכיל הרבה קטגוריות ששווה לבדוק לעומק.

אגב, לחדי הראייה אולי שמו לב ששמתי באנר(תמונה עם לינק לאתר) בצד השמאלי בבלוג איפה שיש באנר של אייהרב - הוקם לו גם באנר של ויטה קוסט, כשהבנתי שאני סופית סוגרת השבוע פוסט על האתר החלטתי גם לתת לאתר במה בבלוג ועקב כך שמתי את הבאנר. קליק עליו יוביל אתכם לאתר :) אני דוגלת בלפרגן(בלי שום תגמול, אני לא מקבלת שום דבר על הבאנרים האלה) לאתרים שאני רוכשת בהם והם גרמו לי לחווית רכישה חיובית. כך, אני יכולה להעביר הלאה את הבשורה והבלוג מאפשר את זה וזה דבר נהדר.

המשקל בויטה קוסט לא אמור לחרוג מ-1.54 ק"ג. אחרת דמי המשלוח יעלו. דמי המשלוח 10.99$ על כל קניה(למעט מבצעים והנחות שצצים מדי פעם).
בקניה ראשונה לדעתי משתלם לקנות בויטה כי מקבלים קוד הנחה של 10$ שיורדים מערך הקניה. אז זה מגזז את ערך המשלוח, כשקונים בפעם השניה והשלישית וכן הלאה אני הייתי מציעה להשוות בסלים בין אייהרב לויטה קוסט ולראות איפה יותר משתלם. וכך לפי זה לקנות.

באופן כללי אני מרוצה מהרכישה דרך ויטה קוסט וכנראה שארכוש בעתיד במידת הצורך.

כמובן לא לשכוח שיש קאשבקים - ממליצה לקרוא בשתי הפוסטים הנהדרים של מיס גליטרס על קאשבקים כאן: על קאשבקים אצל מיס גליטרס חלק א'  חלק ב' על קאשבקים
הפוסטים האלה מאוד יעילים ויכולים לעזור לכן לבצע רכישה כדאית ומועילה בלי לפספס את הזכויות המגיעות לכן ;)

אז מה נותר לי עוד לספר? אתר חביב, אומנם את אייהרב כנראה שום אתר בסגנון לא יוכל להחליף לי אבל לגמרי שמחתי לגלות את ויטה קוסט ולהנות מחווית רכישה מהנה, כדאית - ומהירה, משלוח מהיר זה לא עיניין של מה בכך ושמחתי(ועוד זה היה בבלאק פריידי!) שהמשלוח הגיע מהר ויעיל.

לגבי ההתקשרות עם ויטה קוסט - תקשורת טובה הייתה לי איתם, שאלתי מספר פעמים שאלות וענו לי מהר בצורה יעילה ונעימה.

לסיכום:  ממליצה בחום להכנס ולבדוק. לחפור ולנבור ולראות אם יש מוצרים שאתם צריכים/רוצים באתר. להשוות בינו לבין אייהרב ולבצע את הרכישה הכדאית שלכם ☺ לינק לאתר: Vitacost


לסיום בל נשכח: תוכלו להרשם בלינק הבא ולקבל קוד של 10$ הנחה מערך הקניה: לינק לקבלת הקוד
אתם פשוט נכנסים ללינק ונרשמים בתוכו, בסיום ההרשמה תקבלו את הקוד וגם ישלח לכם למייל(ליתר ביטחון) הקוד שתוכלו להכניס במעמד הרכישה. שיהיה המון בהצלחה ונהניתי לחשוף אתכם לחווית השימוש שלי באתר

זהו זה, הפוסט שכה ייחלתי להוציא יצא כבר לאור. אני את שלי עשיתי ואוכל לעבור הלאה לפוסטים שממתינים לי. נתראה בפוסט הבא ומקווה שהפוסט עזר ותרם לכם


תגובות

  1. אני מאוד אוהבת את ויטה קוסט, לדעתי קונה בו יותר מאשר באייהרב... אולי בגלל הפייפאל, אולי בגלל הקשבק או בגלל שהכל זול יותר...
    גם אני צריכה להוציא פוסט על ויטה קוסט...הוא ממתין לי כבר יותר מדי זמן!
    תודה רבה על ההפניה למדריכים שלי!
    סופשבוע מושלם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם שמעתי שיותר משתלם בויטה, בהחלט אשווה סלים בקניה הבאה :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה