אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

האם המחיר עושה את ההבדל? פוסט על מוצרי E.L.F

זוכרות שבפוסט הקודם אמרתי שאסקור את שאר המוצרים של E.L.F? אז הגיע הזמן! היום אני הולכת לסקור את ארבעת המוצרים הנותרים (הזמנתי 5, בפוסט הקודם סקרתי את הפריימר שזה 1, 5 פחות 1? 4) בתקווה שזה יתן לכן נקודת מבט על המותג הזה ותוכלו להתרשם מחוות דעתי.

 בזמן האחרון אני חוקרת את כל הנושא של "האם יש תמורה למחיר? האם זול לאו דווקא גרוע?" וכד'. כל הקטע של האם המחיר שאנחנו תמיד משלמות(לרוב ביוקר) הוא באמת מצדיק את זה? האם מוצרים זולים יכולים להיות טובים לא פחות ממוצרים יקרים? עקב כך - יצאתי למסע, החלטתי להזמין 5 מוצרים מהמותג אלף בכדי לבחון האם המחירים הנורא זולים(כפי שתשימו לב בהמשך) נותנים תמורה למחיר? בואו איתי לבדוק! J

כמה מילים על המותג 
E.L.F - תחשבו ביוטיקייר, וואוו וכד', על אותו עיקרון בסיסי - מותג מאוד מאוד עממי שמכיל בתוכו מוצרים באיכות טובה ופחות טובה. נמכר רק בחו"ל ובאתרים ברשת, לא נמכר בארץ. בדיוק כמו בכל מותג אחר. אני מאמינה שאם חוקרים מספיק ומחפשים סקירות ברשת אפשר פחות ופחות לפול על מוצרים גרועים, בסך הכל - יצאתי למסע הזה בתחושה שאני לא מצפה לכלום, אם משהו מפתיע אותי - זה כי זה באמת היה טוב ולא כי ציפיתי/ידעתי זאת. המותג נטול אכזריות - לא מנסה על בעלי חיים וטבעוני, אז זה גם פלוס גדול כאן. המותג נמכר בחו"ל ככל הידוע לי והוא די מוכר ובסיסי. אני מציעה להמשיך לקרוא את הפוסט בכדי לדעת מה אני חושבת על המוצרים ;)




















 נתחיל מהרע ונשאיר את הטוב לסוף:
All Over Cover Stick By E.L.FV
 אני ידעתי מראש שהסקירה הזו תיהיה קצרה - לא טוב, הוא בעל כיסוי נמוך עד כמעט 0, העמידות שלו לא מי יודע מה והיה לי קשה לבחון את העמידות כי הוא בקושי נראה על העור שלי ובקושי אני מצליחה לעבד אותו לעור. הוא בא בצורת סטיק ואני טיפוס שחובב מוצרי בסיס נוזליים אבל אמרתי "תני צ'אנס, זה כולה 3$. את לא מפסידה כאן הרבה במילא" ואכן כך - לא בניתי עליו בכלל. רכשתי אותו כי רציתי לנסות מוצר בסיס אחד משלהם ועקב המחיר הכה מוזל זה איפשר לי זאת בקלות יתרה. אז אני לא ממליצה עליו. עדיף להוסיף קצת ולקנות משהו שנותן כיסוי ועמידות כלשהם מאשר לרכוש אותו. יש לו ריח תפוזים די חזק, המרקם שלו נעים יחסית - הוא לא מהמוצקים הכבדים/קשים למריחה. הוא נמרח בצורה נעימה וקלה. אבל פשוט זה לא יכול להכלל בקטגוריית מייק אפ מבחינתי.

 מחיר מול תמורה: 2.99$, קצת בעייתי לבחון את הקטע הזה כאן. כי מצד אחד הוא לא עשה לי כמעט כלום ומצד שני המחיר נורא זול. נשאיר את זה בעיינו.

 איפה ניתן להשיג:  אייהרב, וברשימה מהבלוג המדריך לקוסמטיקה ברשת תוכלו להתרשם מהאתרים שמוכרים את המותג.

ציון סופי: 10, כי זה לא עשה לי כלום אבל אולי אוכל להשתמש בזה בתור קונסילר או משהו בסגנון. חבל לזרוק.

















Lip Stain By E.L.FV
טינט שאמור להכתים את השפתיים בצורת טוש. הדבר הראשון ששמתי לב אליו זה היובש - הוא מייבש בצורה לא נעימה בכלל. הוא מקלף את העור בצורה ..לא נעימה בכלל. הפיגמנט - בקושי רואים אותו. הגוון הוא Nude Nectar ואמור להיות אדמדם שכזה אבל על השפתיים שלי(שהן בעלות גוון אדמדם) לא רואים את זה כמעט, השימוש היחיד שאהבתי להשתמש בו איתו זה להניח אותו(אחרי שאני מלחחת היטב עם באלם את השפתיים) ומעליו גלוס - זה נראה נחמד, זה גם קצת עמיד ומחזיק בצורה נעימה על השפתיים. לשים אותו לבד - ממש לא, אז מי שסובלת מיובש - להתרחק, מי שבכ"ז רוצה לנסות - ממליצה להניח אותו בויראציות אחרות כמו גלוס מעל וכד'. אבל לדעתי - לא שווה רכישה. סתם מוצר סתמי ואפשר להוסיף כמה שקלים/דולרים ולקנות משהו קצת יותר יעיל ואיכותי.


 מחיר מול תמורה: 3$, קצת בעייתי לבחון את הקטע הזה כאן. כי מצד אחד הוא לא עשה לי כמעט כלום ומצד שני המחיר נורא זול. נשאיר את זה בעיינו.

איפה ניתן להשיג:  אייהרב, וברשימה מהבלוג המדריך לקוסמטיקה ברשת תוכלו להתרשם מהאתרים שמוכרים את המותג.

ציון סופי:  15 כי מצאתי לו שימוש מתחת לגלוס וזה עוד סביר ונחמד.












 נעבור לחדשות הטובות!
Mineral Lipstick By E.L.FV בגוון Beautiful Berry
מצוין! באמת שפתון מצוין, נעים, לחותי, לא מייבש ולא מרגיש מוזר על השפתיים. עמיד יחסית לשפתונים לחותיים - מחזיק 3-2 שעות ללא אוכל ושתייה. אחרי אוכל ושתייה הוא משאיר הכתמה אחידה ויפה. אטום בהנחה שלו - אטום ויפה, ריח - כמעט ואין לו ריח. יש זכר מאוד מעודן לריח כלשהו שלא מרגישים אותו בכלל. אין לו טעם על השפתיים. פשוט שפתון לחות מושלם ונהדר. המריחה שלו מאוד נוחה ונעימה על השפתיים(גם כשהיו לי יבשות) הוא שווה רכישה לגמרי. לדעתי שווה לבדוק את הגוונים בסדרה הזו. מימה שיצא לי לנסות האיכות טובה.

האריזה:  אריזת פלסטיק שחורה שקצת מרגישה "זולה" אבל בהתחשב במחיר - זה לא כזה מפתיע. המוצר שמסתתר בפנים שווה את המראה הלא כ"כ מושקע ואיכותי בעולם, אישית זה לא מפריע לי בכלל ואני תמיד מסתכלת במוצרים יותר על האפקט מאשר על החיצוניות. אבל אני יודעת שיש נשים שאריזה של חשוב להן אז אני בכ"ז מציינת.

מחיר מול תמורה:  5 דולר ולגמרי שווה ונותן תמורה מלאה למחיר.

איפה ניתן להשיג:  באייהרב וגם ברשימת האתרים שמוכרים E.L.F מהבלוג המדריך לקוסמטיקה ברשת

ציון סופי:  100, כי לא מצאתי בו שום חיסרון והוא שפתון נפלא J

לינק למוצר באתר: שפתון מינרלי

סווט'צים של הטינט טוש ושל השפתון.

























Mineral Infused Mascara By E.L.FV
מסקרה שמאוד טובה לדעתי למראה יום יומי נאה ומודגש. היא לא תתאים למי שמחפשת מראה ארוך/מעובה מדי ודרמה - קווין, היא כן תתאים למי שמחפשת מראה יום יומי נאה ויפה במידה. אני אוהבת אותה כי היא מאוד עמידה - היא עמידה בבכי(ממש בכיתי והיא לא זזה), במקלחת, במים. פשוט נורא עמידה ולא מתפוררת ולא נמרחת. פשוט מסקרה פשוטה אבל מאוד איכותית וטובה. מפרידה בצורה יפה ולא מדביקה את הריסים. קצת מעבה וטיפונת מאריכה. עושה טיפה מהכל ומתקבל מראה מאוד יפה ליום יום :)

 יש רק צבע שחור נראה לי וכמובן שרכשתי בגוון שחור. אז פשוט מומלצת בחום לכל חובבות המראה היפה אך לא אובר דרמה. היא קטנה וחמודה ועושה את העבודה. אציין שהמברשת שלה מברשת סיליקון וזה משהו שלא ידעתי כשרכשתי(אני לא תמיד קורא הכל!) וכשהיא הגיעה זה הפתיע אותי - חיפשתי מסקרה עם מברשת רגילה, שמנה מאורכת ורגילה. נמאס לי מכל הגימיקים אני רוצה משהו פשוט וטוב. אבל מסתבר שהיא למרות היותה סיליקונית זה לא הפריע בכלל, זה גם לא מאוד מורגש בה. היא מוציאה חומר בצורה מאוד מדודה ואין צורך לחשוש מאובר חומר בזמן הוצאת המברשת. זהו. פשוט מסקרה שהפתיעה אותי לגמרי J

מחיר מול תמורה:  תחזיקו חזק - 3$(!!) זה מחיר מטורף, לא חושבת שיש יותר זול באיכות כזו. לגמרי נותן תמורה מלאה למחיר.

איפה ניתן להשיג:  באייהרב  וגם ברשימת האתרים שמוכרים E.L.F מהבלוג המדריך לקוסמטיקה ברשת

ציון סופי:  95, וה-5 ירד לו רק בגלל שהמברשת סיליקונית ולא סיבית רגילה. אבל גם כך המסקרה מצוינת וה-5 לא מזיזים כלום לרעתה ;)

לינק למוצר באתר: מסקרה

לא לשכוח - ככה אני נראית עם המסקרה - מימין שכבה אחת ומשמאל שתי שכבות
אפשר לשים לב שיש הבדל מאוד מינורי וקטן בשכבה השניה מבחינת העובי - בשכבה שניה היא נותנת מעט יותר עובי.
















לסיכום לגבי E.L.F: יש ויש, יש להם מוצרים איכותיים וטובים שנותנים תמורה למחיר(כמו השפתון והמסקרה וגם הפריימר שיש שממש אוהבות אותו) ויש שלא. אני תמיד ממליצה להתנסות, ההתנסות שווה את הגילוי של מוצרים טובים כמו שלי יצא. וכמובן - תמיד ממליצה לחפש סקירות ברשת. זה דבר נהדר שעוזר המון!


אם זו רכישה ראשונה שלכם באייהרב תוכלו להשתמש בקוד הבא לקבלת הנחה: PLD988!

אשמח לשמוע - האם אהבתן את המותג?שנאתן? מוצרים מומלצים? שתפו אותי! 

תגובות

  1. עוד לא יצא לי להתנסות במוצריהם, אבל כמו שאני מבינה ממך, המסקרה שלהם מומלצת ונראית לי מתאימה לי ;) לאחרונה גם התחילו להתחבב עליי המברשות הסיליקוניות, כך שהפקטור הזה לא גורע ממחשבותיי על המוצר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע :) בהתחלה כששמעתי על המותג הוא לא ממש הלהיב אותי, התחלתי לחפש סקירות ברשת וגיליתי שבסך הכל אפשר למצוא מציאות

      מחק
  2. אני דגמתי צללית אבקה שלהם שהתגלתה כנחמדה מאוד...
    iHerb הרחיבו את מגוון המוצרים שלהם לאחרונה ומתחשק לי לנסות הרבה דברים מהם!
    דווקא המסקרה לא סקרנה אותי בהתחלה ועכשיו עשית לי לנסות גם אותה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי שהצלליות אבקה שלהם נחמדות. פשוט שמתי לב שהם או מבריקות מדי/מנצנצות מדי וזה משהו שאני לא אוהבת בצלליות.
      אכן, התרחבו מלאי הדברים של המותג באתר אייהרב - שווה לחפש ואולי למצוא משהו :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה