אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Be Beautiful with mineral makeup - להיות יפה עם איפור מינרלי #1

איפור מינרלי זה משהו שיצא לי להתנסות בו לפני כמעט שנה(אם אני לא טועה). זה היה מייק אפ מינרלי שלא הצלחתי להתחבר אליו - הוא לא נתן לי כמעט כיסוי(וכאמור, העור שלי במצב טוב ולא זקוק ממש לכיסוי) ולא הרגשתי שאיתו יש איזה שהו הבדל בגוון/אחידות העור.
מאז די התבאסתי לגבי מוצרים מינרלים/טבעיים בתחום האיפור כי כאמור - החוויה הראשונית לא הייתה משהו שהוציא אותי שבעת רצון.
ואז החלטתי לפתוח את עצמי ואת החוויה שלי מחדש ולהתנסות שוב באיפור מינרלי - הפעם זה יהיה המותג המינרלי "פארן" אני הולכת לסקור לכם את המוצרים שקיבלתי לסקירה מהמותג בתקווה להראות לכם צד אחר, שונה - באיפור מינרלי. להראות לכן שיש אפשרות להנות מאיפור ברמת איכות מאוד טובה(כפי שתראו בסקירה בהמשך) ועדיין לא לוותר על פיגמנט טוב, עמידות טובה ונוחות שימוש טובה יחסית למה שהיה לי עם הניסיון עבר עם מוצר מינרלי.
אז נורא שמחתי שיצא לי להתנסות בממתקים הטבעיים האלה! אני בכוונה קוראת להם "ממתקים" כי הם באמת נורא מתוקים ויפים ונקיים וחווית השימוש שלהם בהחלט השתוותה אצלי כשל הנאה מאכילת מוצרים מתוקים - אבל בלי הנזק של ממתקים ;)
מספר מילים תחילה על המותג:
מותג איפור וטיפוח מינרלי וטבעי! איפור שאמור להתאים למי שמחפשת יותר את הקטע האורגני והטבעי יותר באיפור.
נשים שמחפשות משהו קצת שונה מהאיפור שנמכר בפארמים אבל בלי לוותר על איכות ללא פשרות.
מי שבכללי מתחברת לקונספט הטבעי והמינרלי לדעתי תמצא את פארן כאופציה מאוד גבוהה ואיכותית.
מותג ישראלי! אני מאוד בעד צרכנות ישראלית ותוצרת הארץ, המפעל ממוקם במצפה רמון ושם מייצרים את המוצרים שזה דבר נפלא ונהדר לדעתי ולטעמי.

כל המוצרים ניתנים למיחזור! ידידותי לסביבה, כבר אמרנו? זה נהדר לדעתי.
המוצרים בעלי תו תקן ECOCERT המעיד על טיב המוצרים כמוצרים 100% טבעיים ואורגניים.
רשיון בנלאומי, מוצרים נקיים מכל חומרים מזיקים, אופן ההפקה והניקיון של המינרלים מאוד בטוח ולא באמצעות קרינה כימותרפית החודרת לעור.
אריזות קרטון והניירת מנייר ממוחזר,
המותג לא מנסה על בעלי חיים!

בקיצור, כפי שאפשר להבין - המותג דוגל באיכות הסביבה. דוגל באפשרות גם להיות יפה - אך גם לא לפגוע באיכות הסביבה דרך דרכי הייצור של המוצרים.
גם לקבל מוצר באיכות טובה אבל גם לדעת שעשית זאת בדרך ראויה ולא כזו שמסבה נזק לסביבה.

בעיניי - קונספט נהדר, בגלל שאני בזמן האחרון מאוד מתעניינת בכל הקשור למוצרים יותר טבעיים ויותר בריאים אבל בלי לוותר על איכות מוצר מעולהו ללא פשרות - זה היה נהדר מבחינתי להתנסות שוב במוצרים מינרלים ולגלות שזה באמת מתאים לי וטוב לי. אז חפרתי קצת - אבל לא נורא, זה חלק מסקירת מותג חדש ולא מוכר בבלוג אז נתחיל בסקירה J



Mineral Bronzer By FaranV בגוון Bronzer Ash
כמה מילים קצרות עליו: ברונזר מינרלי אורגני 100% ממקור טבעי 10% ממקור אורגני.

דעתי עליו: מצויין! אני בכוונה כתבתי "מצויין" מההתחלה כי באמת שהוא הפתיע אותי. כאמור, מוצרי איפור מינרלים באים באריזה שונה מימה שאנחנו מכירות מהמוצרים הרגילים בפארמים וכד' - זו אריזה שבאה בצורה עגולה ומעט שטוחה ויש בה חורים קטנים שצריך לסגור את המכסה היטב להפוך את האריזה ולטפוח מעט עם האצבעות על התחתית(כשהיא כלפי מעלה) ואז יוצא חומר על התחתית, פותחים את המכסה במצב כמו שהוא כרגע - כלפי מטה - ואז רואים את החומר על המכסה. לוקחים מעט על מברשת(צריך ממש ממש מעט כי החומר סופר מרוכז) ומניחים בתור ברונזר/סומק וכד' כל מוצר וייעודו.

אחרי ההסבר הקליל על איך משתמשים בזה נעבור לחוות דעתי - אני בחרתי בכוונה בגוון הכהה ביותר שנראה לי(על פי האתר) כגוון נייטרלי ולא כתום/כהה מדי. משהו באמצע.
גיליתי גוון נפלא - הוא מעט דומה לגוון של Hoola של בנפיט למי שמכירה - קצת דומה. הוא משתלב נהדר על העור שלי וההצללות יוצאות מדהימות.
אני מאוד בהירה וחשוב לי שההצללות יהיו נייטרליות ולא חמות - אחרת אראה שזופה וזה לא משהו שאני רוצה.
אז בתכל'ס, מאוד מרוצה מימנו. שמתי לב שדי קל להניח אותו וצריך ממש מעט חומר. הוא מטשטש בצורה טובה על העור ויוצר הצללה מאוד הרמונית,
אני יכולה לבחור בין הצללה כבדה מאוד לבין משהו קליל יותר - וזה מה שאני אוהבת בברונזרים - האפשרות לגוון איתם. וזה בדיוק למזלי מה שקורה עם הברונזר הזה.
כמובן שאפשר להניח אותו גם בתור סומק. אני מניחה שבתור סומק הוא יותר יתאים לכהות יותר מימני.
אז לסיכום ביניים: ממליצה בחום, בייחוד אם את בהירה כמוני ומחפשת הצללות טבעיות והרמוניות ולשלוט ברמת ההצללה - לדעתי זה יכול להיות מוצר נהדר.

מחיר מול תמורה: 95 ש"ח המוצר בא במשקל של 2.5 גרם(כן, זה נשמע מעט אבל תאמינו לי שבמוצרים מינרלים זה ה.מ.ו.ן) אני חושבת שזה מחיר סביר והוגן ביחס לאיכות המוצר ותהליך הייצור שלו, אז כן - יש מלא מבצעים בפארמים על מליון סמקים באיכות שכנראה אולי לא תרד מהאיכות הזו - אבל על חווית השימוש - אי אפשר להשוות.
לדעתי זה שווה את המחיר(אני מגיבה ככה לגבי המחיר כי אני יודעת שהייתי מוכנה לשלם את המחיר הזה במידת הצורך)

איפה ניתן להשיג: דרך חנויות החברה שניתן לברר סניפים שלהם בטלפון הבא:  08-653-9333 גם ניתן לבצע הזמנות טלפוניות ומשלוח ולקבל הודעות על מבצעים. אתר Faran  דף הפייסבוק של פארן

וניתן למצוא את מוצרי פארן גם באתרים הבאים: ביוטי שופ  Makemeup  ובאתר של גלאם גורו

ציון סופי: 100, כי המוצר נהדר ומצוין ולא מצאתי בו שום חיסרון(אפילו שאני לא רגילה לצורת שימוש כזו - עדיין זה לא היה חיסרון כלל מבחינתי)
אני מאמינה שלא כל אחת תאהב/תמצא נוח את האריזות ואופן השימוש בהם. אבל אני חושבת שמי שכן פתוחה להתנסות בדברים חדשים ומרעננים ובריאים - כדאי לשקול.


Mineral Blush By FaranV בגוון Sweet Temptation
סומק ראשון שלי בחיי! החזקתי איזה סומק שעדיין יש לי אותו של מותג מאוד עממי שהוא בקושי בשימוש כי הוא לא מוציא חומר. השם באמת תואם לו - SWEET כי הוא באמת מתוק!
אז בתור סומק ראשון ורשמי - זה בהחלט זה :) זה מרגש אותי, כי אני יודעת שלמרות האדמומיות בלחיים יש אפשרות לאזן את זה ולהניח סומק שיתן אפקט הרמוני ביחד עם ההצללות.
סומק בגוון ורוד עתיק - אכן, ידעתי שהגוון הזה(מבין המבחר באתר) יתאים לי הכי הרבה. זה גוון שיש לי אותו גם בטבעי בהסמקה הטבעית וזה משהו שיכול להתאזן וליצור מראה סמוק יפה ומעודן ולא אובר דרמה.
אני מרוצה מימנו בדיוק כמו עם הברונזר - קלות הנחה טובה, מטשטש בצורה טובה ולא יוצר הכתמה על העור. שוב, צריך לקחת ממש מעט חומר כי המוצרים מאוד פיגמנטים.
הצלחתי ליצור איתו מראה(כפי שתראו בהמשך ;)) מאוד מחמיא ואני מרוצה מזה שאני יכולה לשלוט בכמות ולא ישר ליצור מראה כבד מדי של הסמקה.
הצלחתי לראות ולהבין שהסומק משתלב יפה עם הברונזר ולא רואים משהו דרסטי אלא הרמוני, אהבתי את השימוש איתו ושהוא נעים לשימוש ולא הצלחתי להתעסק איתו הרבה במהלך השימוש אלא לקחתי קצת חומר - טפחתי מעט בכדי להסיר עודפי חומר ופשוט הנחתי על תפוחי הלחיים וחיברתי הכל עם ההצללות.
לסיכום ביניים: מוצר נהדר, בדיוק כפי שהברונזר פשוט נהדר ומוצלח.

מחיר מול תמורה: 89 ש"ח המוצר בא במשקל 3 גרם, שוב - ביחס לאיכות המוצר ותהליך הייצור שלו - זה שווה את המחיר. זה לא בדיוק זול מאוד אבל אני יודעת שבמידה והמוצרים יגמרו לי כנראה שמאוד אשקול לרכוש אותם בשנית בלי להסס כלל. אז לשיקולכן :)

איפה ניתן להשיג:  דרך חנויות החברה שניתן לברר סניפים שלהם בטלפון הבא:  08-653-9333 גם ניתן לבצע הזמנות טלפוניות ומשלוח ולקבל הודעות על מבצעים. אתר Faran  דף הפייסבוק של פארן

וניתן למצוא את מוצרי פארן גם באתרים הבאים: ביוטי שופ, מייק אפ, גלאם גורו,

ציון סופי:  גם כאן הסומק לוקח 100 ניקוד שלם ומושלם :) פשוט סומק מצויין שקל לשימוש, נותן הסמקה יפה ומאוד מחמיאה - מה צריך יותר?


לסיום: החוויה החוזרת עם מוצרים מינרלים מאוד הפתיעה אותי לטובה - נהניתי מכל מוצר שהוצג כאן. התווסף לו עוד ברונזר לאוסף הבלתי נגמר שלי וגיליתי שאפשר להנות מאיכות - ללא פשרות, אפשר להיות יפה ומאופרת ומוקפדת בלי לוותר על פשרות אבל כן להיות ידידותיים לסביבה בתהליך הייצור. גיליתי עולם חדש מחדש והחוויה הפעם הייתה סופר מתקנת ונעימה ומעשירה.
אני - ממליצה בחום לחשוב ולראות במידה וזה מתאים לכן הקונספט והצורת שימוש באריזות - לשקול ולנסות. כי אני ממש מתקשה עם מוצרים מינרלים וזה תמיד מלכלך ולא מצליחים לשלוט בחומר - אבל לא כאן, כאן החומר יוצא בצורה מדודה, לא אובר ולא מעט מדי. משהו די באמצע שעוזר לשלוט.
האריזות נשארות נקיות ונעימות לשימוש אפילו בשימוש תדיר, יש מכסה פנימי כזה שסוגר על הפתחים שהחומר יוצא מימנו וברגע שסוגרים את הפתח הזה - שום דבר לא זז.
לא יוצא חומר ולא עודפים ולא שום דבר. זה נהדר לדעתי וזה מקל על חווית השימוש ביום יום.

האריזה:  לטעמי מאוד אסתטית ונקייה, גם יפה אבל גם נקייה(אריזה פלסטיק מאוד קשיחה ושקופה) וזה מרגיש מאוד נקי ומרענן על שידת האיפור.
קלה לפתיחה וסגירה, זה לא עיניין של מה בכך כי יש אריזות איפור מינרלי שלא ממש קלות לסגירה ופתיחה.

נ.ב
נודע לי כשקיבלתי את המוצרים שמוצרים מינרלים רב תכליתיים - אפשרי להשתמש בברונזר ובסומק בתור צלליות ובתור לק ובתור גוונים אפילו לשיער(וואוו) - לא ניסיתי זאת, מודה, אני לא משתמשת בלק וגוונים בשיער זה לא משהו שיעבוד כי השיער שלי מאוד כהה. אבל, ניסיתי אותם בתור צלליות וזה היה מצוין, כפי שתראו בתמונה כל האיפור כאן - נבנה על המוצרים שהוצגו בפוסט. הברונזר הסומק - הסומק שמתי בתור צללית וזה גוון מדהים! כלומר - המון זמן לא נתקלתי בגוון ורוד כ"כ יפה ורווי שמחמיא, שלא מוציא אותי חולה ונראית רע.
אז זהו, נסיים עם התמונה עם הלוק שיצרתי עם המוצרים :)




שתפו אותי! האם התנסתן במוצרים מינרלים? אהבתן? מכירות את המותג פארן?יש מוצרים מומלצים שתוכלו להמליץ לי? אשמח לשמוע! J



תגובות