אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

TAG TMI

אז תוייגתי על ידי רותי אבישי מהבלוג Look for the look ונורא שמחתי לראות את התיוג כי מזמן אני רוצה לכתוב את הטאג הזה וכבר פעמים שכתבתי ומחקתי באמצע כי...זה לא הסתדר לי. אולי יותר מדי מידע/יותר מדי שאלות שלא הייתי בטוחה שיש לי תשובה עבורן וכו'. אבל הפעם החלטתי לקחת את זה ברצינות ולענות מה שיצא - אז נתחיל!


1. מה את לובשת כרגע? חולצה שחורה ומכנס דגמ"ח כזה בז'(איזה בושות אלוהים..)

2. היית פעם מאוהבת? לא, מעולם לא,

3. הייתה לך פעם פרידה נוראית? נפרדתי מחברת ילדות כשהיא עברה לשכונה אחרת..
זה לא היה נוראי אבל זה היה מאכזב. התרגלתי לזה מהר מאוד, כהרגלי.

4. מה הגובה שלך? 1.64.

5. כמה את שוקלת? כרגע - 74, זה יורד מטה וחוזר לעצמו בכל פעם.

6. הזוג אהוב עליי בפאנדומים? נייט, ניסיתי ובאמת שניסיתי - לא מצאתי זוג כזה.

7. תכנית אהובה? זה כולל גם סדרות? אם כן - משחקי הכס והמתים המהלכים(תוותרו לי שהכנסתי 2 במקום 1)

התמונות נקלחו מגוגל
8. להקה אהובה? כרגע - Within Temptation אבל גם להקות אחרות פשוט הלהקה הזו אהובה עליי בזמן האחרון.

9. משהו שאני מתגעגעת אליו? לילדות, בעיקר לגילאי 8-5.

10. שיר אהוב? Fire and ice של Within Temptation.

11. בת כמה אני? 22.

12. איזה מזל את? דגים.

13. ציטוט אהוב? "אין הדבר העומד בפני הרצון", קלישאתי. אני יודעת. אבל זה משפט די נכון.

14. שחקן אהוב? רואן אטקינסון(הלא הוא מיסטר בין) - הוא אלוהי בעיניי, הגבר והשחקן הכי מושלם ומוכשר EVER!!

התמונה נלקחה מגוגל
15. צבע אהוב? שחור, בוודאי.

16. מוזיקה רועשת או שקטה? לא רועשת ולא שקטה מדי - משהו באמצע, אני אוהבת גם שקטות וגם סאונד רגיל.

17. לאן את הולכת כשאת עצובה? לציור או משחקי מחשב.

18. כמה זמן לוקח לך להתקלח? בין 10-5 דק', 5 דק' למקלחת רגילה(ומאוד יסודית וטובה!) ו-10 דק' למקלחת עם חפיפה.

19. כמה זמן לוקח לך להתארגן בבוקר?
תלוי, סתם לקניות 30-25 דק', ליציאה יותר רצינית עד 40 דק'(כולל מקלחת בגדים ואיפור במידת הצורך)

20. האם אי פעם היית מעורבת בקטטה? לא בדיוק, הייתי מעורבת בצד הקורבן לא בצד האשם(אוי ויי יזמיר!).

21. Turn - on(דברים שאת אוהבת בבן זוג):
טאקט, הרגלי היגיינה, עם ראש על הכתפיים ולא ערס מצוי,
איש עם מוסר ועקרונות, זורם - אני שונאת אנשים כבדים כמו סמיטריילר כי אני כזו :P
צריך לאזן. מראה נקי ומסודר בכללי - לא אובר ניקיון היסטרי אבל הופעה נקיה ומסודרת באופן כללי - מאוד מושך אותי.

22. Turn - off(דברים שאת לא אוהבת בבן זוג):
חוסר טאקט, חוסר היגיינה, חוסר יכולת להתבטא בצורה נאותה ותקנית, עברית קלוקלת,
חוסר התחשבות, אופי מנייאק בכללי.

23. למה הצטרפת לבלוגספירה? רציתי לחלוק עם אחרים את הידע/הנסיון/החוות דעת שלי.
נמאס לי לסקור מוצרים בפורום איפור אז החלטתי שמגיע לי בלוג מסודר שבו הכל יהיה מאוגד.

24. הדבר האחרון שגרם לך לבכות? במשפט אחד: חתולים.

25. המשמעות של שם הבלוג שלך?
השם שלי(חלק מהשם המלא) הוא "אל", אז אמרתי שהכי נכון יהיה לקרוא לבלוג שלי על שמי.
מה גם שבדיעבד אני הבנתי שהשם ELLE הוא על שם המגזין ביוטי הנחשק בעולם - אז הרווחתי כנראה :)

26. הספר האחרון שקראת? מחסה, של הרלן קובן, אני מאוד אוהבת את הספרים שלו ומקווה להגיע לאוסף המלא.


27. התכנית האחרונה שצפית בה? רמזור, העונה החדשה ממש טובה.

28. הבנאדם האחרון שדיברת איתו? ממש בשעות הבוקר - חברה,

29. מאכלים אהובים?
וואוו, נושא מסובך...בואו נסכם את זה בממתקים?
למה רוב המאכלים המבושלים וכד' לא עושים לי טוב וכל התזונה שלי במצב זוועתי.
אבל מתוקים - זה לנצח נצחים.

30. משקה אהוב? קולה זירו!

31. מקומות שאת רוצה לבקר בהם? טוקיו, תיאלנד, הודו...ממ גרמניה - מאוד,
סין מאוד מעניינת אותי, וכל מקום קודר ואפל שמסתיר בחובו סיפורים מצמררים - יתקבל בברכה ;)

32. המקום האחרון שהיית בו? קניות, שופרסל,

33. יש לך "קראש"? רציתי להוריד את השאלה הזו מכיוון שאין לי תשובה עליה אבל בכ"ז השארתי - לא,
אין לי קראשים ולא היו לי מעולם.

34. הפעם האחרונה שנעלבת ממשהו? לא זוכרת, אולי לפני שבוע שבועיים..חודש? הזיקנה, הזיכרון.

35. הטעם האהוב עלייך בממתקים? אויי...שוקולד, רגיל, לא מריר ולא עמה. רגיל.
וגם אני אוהבת טעם של קפה בכל מיני חטיפי שוקולד וכד'.

36. תכשיט אהוב/יקר לליבך? הטבעת הזו - טבעת של סבתי ז"ל שזה הדבר היחיד שנשאר לי מימנה.
היא תמיד על האצבע שלי, כל הזמן, זה גם תכשיט יפה אבל בעיקר מסמל עבורי איזה אבן יציבה בכל הקשור אליה.


37. הספורט האחרון שעשית? אני עושה שלוש ארבע פעמים בשבוע ספורט - אופני כושר, משקולות ואיגרוף(שקצת זנחתי אותו לאחרונה). אז אופני כושר היו אתמול בפעם האחרונה.

38. השיר האחרון ששרת? Fire and ice של Within Temptation אני פשוט התמכרתי אליו. סורי.

39. יש לך אוסף מיוחד? כן, בובות ושטויות מהקינדר - עוד מהילדות,
ואני מכורה לאסוף מעטפות/אריזות מתנה וכד'. מכורה. אם זורקים לי משהו אני בוכה כמו מטורללת.

40. משפט פתיחה אהוב? "שלום רב", זה אומנם לא בדיוק משפט פתיחה טיפוסי אבל הוא בשימוש קבוע אצלי לרוב כשזה רלוונטי.

41. האם השתמשת בו אי פעם? לפני שבוע.

42. מי צריכה לענות על הטאג הזה? כולן, כל בלוגרית שתקרא אותו ועוד לא עשתה אותו ובא לה - בכייף,
לא בא לי לקטלג ולקבוע, הוא פתוח לכולן :)

43. השאלה שסוגרת את הטאג - יש לכם שאלה כלשהי אליי? תרגישו בנוח לשאול כל דבר :)



תגובות

  1. נעים מאוד אל, עכשיו אני מכירה אותך עוד קצת ;)
    וויט'ין טמפטיישן היא הלהקה האהוב על אחותי... אחרי שהכרתי לה אותה לפני כ10 שנים.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע :) אני מתחברת לסגנון מוזיקה הזה בכללי והלהקה הזו די עושה את זה בצורה טובה מאוד

      מחק

הוסף רשומת תגובה