אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

New polish collection by beautycare Part 1

אני יודעת, בחיים, בכל תולדות הבלוג - לא יצא שהקדשתי פוסט על לקים/מה אני אוהבת לשים על הציפורניים שלי :P
אבל האמת היא - שאני לא משקיעה בפן הזה, מודה, קצת בושה(בתור בעלת בלוג שעוסק בתחום היופי) אבל צריך להודות באמת. אני נוטה להשקיע לתקופות קצרות - מגדלת את הציפורניים, משקיעה איזה חודש רצוף - חוטפת ג'אננה וכוססת בחזרה עד כמעט לעצם ...:/ עזבו. בואו לא נכנס לצדדים האפלים של זה,
אבל בתכל'ס, זה לא משהו שאני משקיעה בו קבוע בשביל שיהיה לי מה להציג בבלוג - אבל לא עוד,
אחרי טרפת הלקים החדשים של ביוטיקר לא יכלתי לעמוד בפיתוי וקניתי כמעט - הכל ;) אז - אני כאן לדווח J
להראות לכם את כל הלקים  שקניתי לפי חילוק לסדרות(כן, יש בזה סדרות שונות). ולשם שינוי, אני הולכת גם להראות הדגמות גם על עצמי - וגם על גלגל ציפורניים מלאכותי ;) +קרם לחות לידיים חדש שהפתיע אותי.
אז, במקום להמשיך לחפור עד אין סוף - בואו נעבור לעיקר!
___________________________________________________________


ביוטיקר הפציעו לפני קצת פחות מחודש עם קולקציית הלקים "Montage" - ובעברית - מונטאג', קוקלציית לקים שמכילה בתוכה תתי סדרות עם המון סוגי גימורים/צורות שונות ומגוונת וכד'. ואני, לא יכלתי לעמוד בזה. מודה. זה ממש פיתה אותי ובדיוק באותו זמן התחלתי לגדל את הציפורניים J ככה שזה בא בזמן טוב ונהדר. 
פירוט הקולקציה:
שבבי סוכריות - לק שהגוון שלו שקוף ואליו נוספו שבבים של צורות כאלה ואחרות. בנתיים נתקלתי בלבבות/עיגולים.
מחיר לצרכן: 6 שקלים
ציפוי סוכר - פשוטו כמשמעו, הגימור הסופי וגם בזמן המריחה זה מורגש - סוכר, חול גרוס גס. אפקט מחוספס שנורא אהבתי.
מחיר לצרכן: 5 שקלים
לק מגנט - לפי מה שהבנתי, לק מגנט כשמו הוא - מכיל חלקיקי מגנט וכשמצמידים אליהם את המגנט המצורף ללק - נוצרים צורות מיוחדות ויפות. הלק יגיע בקרוב לסניפים.
מחיר לצרכן: 6 שקלים
מקלונים נוצצים - לק ששוב - הבסיס שלו שקוף, ויש לו צורות מאורכות ונורא עדינות שממש נראות כמו מקלות נוצצים.
זה מסוג הלקים שגם נורא אהבתי כי הוא מקפיץ כמעט כל לק בוויש אחד ועדיין נראה קלאסי ויפה ולא צעקני ודוחה.
מחיר לצרכן: 5 שקלים
לק נסדק - כשמו הוא - נסדק! מניחים אותו מעל בסיס לק אחר, מומלץ בגוון דומה, ואחרי מספר דקות פלוס מינוס הלק הנסדק "נסדק" וחושף את הגוון התחתון ויוצר כמובן צורה מעניינת של הסדקות ;)
מחיר לצרכן: 5 שקלים
לק הולוגרמה - לק שמשנה את גוונו בין תאורות שונות, יש לו נצנוצים וגוון מבריק ומיוחד וזה משתנה בין גוון לגוון ובין תאורה לתאורה. לחובבות הדרמה ;)
מחיר לצרכן: 6 שקלים
אחרון חביב - טופ מאט! טופ שהופך כל לק - למאט, זה אחד הדברים שהתחרפנתי לגלות. ותראו אותו בהמשך הפוסט.
מחיר לצרכן: 5 שקלים

אלו כל הסדרות שיש בקולקציית מונטאג', רוב הסדרות יופיע בפוסט הזה וגם השני(החלטתי לחלק לשתי סקירות מאשר להעמיס באחת הכל) ואני מקווה מאוד שזה יעזור לכן להחליט ולגלות גוונים/צורות/במחיר לא מתפשר ;)

Sugar candyV - ציפוי סוכר

את הלקים האלה ממש סיקרן אותי לנסות - הלקים האלה מסדרת הציפוי סוכר, הם נמרחים ממש בקלות, הם מתייבשים די מהר(גג אולי 5 דק' אבל תמיד לוקח לי פחות). חייבת להתוודות - קניתי את כל הגוונים בסדרה..J
הם די עמידים. שרדו עליי מספר ימים טובים(כי כל השבועיים הללו שהלקים איתי - החלפתי כל כמה ימים גוון בשביל לבחון אותם) בלי להתקלף/בלי להראות מוזר באמצע. לקים באיכות ממש טובה,
לגבי ההסרה שלהם - ניסיתי עם מסיר לק וזה ירד אבל לקח יותר זמן. החלפתי לאציטון - ירד לי די מהר. שיקול שלכן אם להשתמש באציטון או לא אבל רק שתדעו זאת, הגימור שלהם באמת "סוכר" ולמרות האפקט הגס יחסית - לטעמי הם יושבים אלגנטי ויפה ולא תופסים דומיננטיות שלא לצורך. ועדיין השילוב המחוספס הופך אותם ליותר מיוחדים ומדליקים J
הערה לגבי הלק הלבן בסדרה הזו - הוא דורש שתי שכבות ולפעמים גם שלוש, הוא לא אחיד בצורה מוחלטת במריחה הראשונה. אבל אם יודעים לאסוף מספיק חומר במריחה הראשונה - תצטרכו רק עוד מריחה נוספת בשביל לאטום אותו.
מספרי הלקים שמופיעים: 107. 108. 109. 110 כל לק מגיע בגודל של 15 מ"ל.
מחיר מול תמורה
6 שקלים ללק וזה נותן תמורה מלאה ואני לא רואה הצדקה ללכת לרכוש ציפוי סוכר שעולים יותר J למרות שלמען הגילוי הנאות: לא ניסיתי ציפויי סוכר אחרים אבל זה ממש ענה על הדרישה המקובלת.
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
100, פשוט לק נהדר, עמיד, קל למריחה ושעושה עבודה ממש מוצלחת ואיכותית.

איזה מזל שהייתי חכמה מספיק לקנות את הגלגל ציפורניים הזה :P ארבעת הגוונים מופיעים כאן ואני מתנצלת מראש - אני לא טובה בצילום ציפורניים ובכ"ז השתדלתי כמה שאני יכולה. אפשר לראות שבגוון הלבן פחות רואים את האפקט אבל אני חולה עליו והוא מדהים בעיניי.


Hologram nail polish 3dV - הולוגרמה

לקים מסדרת ההולוגרמה לא היו הבחירה הראשונה שלי, אבל אחרי שראיתי את הפוסט הזה של מי גליטרס אז זה עשה לי חשק והחלטתי גם לנסות אותם. מה אני חושבת - קניתי רק 2 גוונים כי לא רציתי להתפרע ואולי להתאכזב. לטעמי אלה לקים טובים אבל צריך לדעת איך להשתמש בהם. הלק הסגול מספר 126 מאוד מיוחד וחורפי ובא בול בזמן. הלק השני מספר 123 הוא שקפקף כזה אבל יש לו גימור שיכול להוסיף המון למגוון גוונים של לקים אחרים. כלומר, להניח אותו מעל לקים אחרים. כי כשמניחים אותו נטו על הציפורן(תראו בהדגמה כאן למטה) לא רואים כמעט אם בכלל. אז זה סוג של טופ שמוסיף ברק וגוון מאוד מיוחד אבל עדיין עדין יחסית ולא גס וכבד. הם מתייבשים - יחסית, מהר, בערך פחות מ-10 דק' לייבוש מלא לפעמים פחות, מאוד תלוי כמה שכבות שמים/אם מעל לק אחר וכד'. הלק הסגול נמרח יפה במריחה אחת אבל לפעמים הרגשתי שצריך שתיים, העמידות שלהם די טובה ושרדו עליי יפה כמה ימים טובים.
הגוונים שמופיעים: 123.126 כל לק מגיע בגודל של 9 מ"ל, הלקים האלה סופר קטנים וצריך לקחת זאת בחשבון(שכנראה גם יגמרו נורא מהר). יש כמובן עוד 2 גוונים בסדרה הזו.

מחיר מול תמורה
6 שקלים ולטעמי מספקים תמורה מלאה למחיר.
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
100 - כי גם הלקים האלה ממש טובים ונטולים חסרונות J

הדגמה - אפשר לראות שמספר 123 ממש שקוף ומלבד מעט ברק ונצנצוץ קשה להבחין בו.


Vלק מהסדרה הרגילה מספר 64
אוו, מגיעים ללק שכנראה אני מבין הכי אוהבת בכל האוסף לקים שלי - לק מהסדרה הרגילה של ביוטיקר מספר 64, נתקלתי בו בחיפוש ברשת שחיפשתי "לק ורוד ביוטיקר" כי מסתבר - אין לי לק ורוד באוסף....:/ הזוי. נשבעת לכן. יש לי כרגע 30 לקים אבל שום לק לא ורוד בהיר מוצהר וטהור.
הלק הזה גרם לי ליחסי אהבה שנאה מאוד גדולים - הוא מאוד דליל יחסית, דורש לפחות 2 - 3 שכבות ולפעמים 4. וזה מדכא רצח. אבל, בגלל הגוון הורוד מסטיק פסטל המיוחד שלו - אני מוחלת לו על העבודה שהוא גורם לי לעשות בכל שימוש איתו. העמידות שלו יחסית די טובה - החזיקה לי כמה ימים, הגימור שלו מעט מבריק כזה אבל אני אוהבת את זה בו. ולסיכום - לק נהדר, אבל רק לבעלות סבלנות ברזל ;) כי בכ"ז להניח מלא שכבות זה לא הכי קל ולפעמים עולה על העצבים.

מחיר מול תמורה
4.90 נדמה לי הלקים הרגילים של ביוטיקר עולים, למרות כל הקושי עם המריחה איתו - אני חושבת שכל הלקים של ביוטיקר שווים את המחיר הפעוט שלהם.
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
זה קשה, 80 ורק בגלל המריחה הקשה שלו, באמת שהייתי נותנת 100 כי הגוון שלו מדהים בעיניי אבל המריחה - המריחה היא הדבר מבין החשובים בלקים, וכאן היא נורא קשה.

במציאות הוא בהרבה יותר יפה, אבל מה לעשות שאני עדיין לא הסתגלתי איך מצלמים לקים ושזה יצא טוב/ברור.


Matte finishV - טופ מאט
אחד המוצרים שהכי רציתי ובסוף הצלחתי להשיג! טופ מאט, כשמורחים את הטופ הזה על לקים אחרים - הוא פשוט הופך אותם לגימור מאט, זה לא מאט - מת, אלא יותר מאט נורמלי ופחות נוקשה. גם שמתי לב שכשאני משתמשת בו העמידות של הלק משתפרת, ממליצה עליו בחום לכל חובבות גימור המאט, מאוד נוח לשימוש ומתייבש תוך גג דקה. הלק מגיע בגודל של 15 מ"ל.

מחיר מול תמורה
5 שקלים ולגמרי מספק תמורה מלאה למחיר!
איפה ניתן להשיג
בכל סניפי ביוטיקר בארץ
ציון סופי
100! J

טוב, זה פעם ראשונה שאני חושפת את ידי הלא ממש נאות בציבור בצורה חושפנית שכזו - אז בבקשה להיות עדינים,
אמרתי שיהיה נחמד לשלב כמה לקים שהופיע בפוסט - בתמונה משולבת על ציפורניי J אני ממשיכה לגדל אותן בתקווה שאצליח לשמור על אורך סביר ושיהיה לי נוח וגם להמשיך לטפח אותן כי שמתי לב שזה מוסיף לי המון.

הגענו לסיום סקירת הלקים, אציין שאחרי בדיקה מסתבר שהלקים טבעוניים(כמעט בטוח שהם לא מכילים רכיבים מהחי או בעצם בטוח). וביוטיקר לא מנסים על בע"ח - כך יוצא שהרווחתן גם לקים באיכות טובה(לפחות לטעמי) וגם טבעוני ונטול אכזריות, אפשר לבקש יותר מזה? 


Intensive repair hand cream 50 mlV
כשסבוקלם הציעו לשלוח לי את הקרם ידיים החדש שלהם - אמרתי Thank god כי זה פשוט בא בדיוק בזמן J
חורף, ידוע שהחורף לא מטיב עם העור שלנו ולא מעט אנשים סובלים מיובש בתקופות כאלה. ושימוש תכוף בקרם ידיים/גוף עתירי לחות יכולים רק להועיל לנו לעבור את החורף בנעימות ועור קטיפתי ונעים. הקרם הזה טוען לעמוד בדיוק בציפיות הללו - הוא עשיר בלחות ובחומרים חיונים ובריאים לעור הידיים, הוא קליל נורא ונספג מהר(לי אישית הוא נספג לחלוטין בפחות מ-10 דק') והשוס - הוא בא במרקם ג'ל ולא קרם רגיל, מבחינתי זה נהדר כי פעם ראשונה שאני מנסה קרם ידיים במרקם ג'ל והתחושה הנעימה והמעט קרירה שלו כשמעבדים אותו לעור - מוסיפה לו פלוסים נהדרים,
ומשהו לא פחות חשוב - הקרם טבעוני, לפני שקיבלתי אותו ביקשתי לראות רשימת רכיבים והסתבר שהוא לא מכיל רכיבים מהחי. ככה שזה עוד פלוס נהדר ומצוין מבחינתי.
בסך הכל - אני נהנת להשתמש בו וכן שמתי לב לשיפור היובש בידיים בזמן השימוש איתו. כמובן שזה לא יעלים יובש לגמרי לתמיד, אבל זה מסוג הקרמים היום יומיים שמעשירים את שגרת טיפוח הידיים שלנו. לגבי ריח - יש לו ריח נורא נעים כזה שלא משתלט, אני גרועה בתיאור ריחות אבל סמכו עליי - זה מסוג הריחות הנעימים ולא המעיקים.

מחיר מול תמורה
60 ש"ח לגודל מלא(50 מ"ל) וזה לטעמי מספק תמורה למחיר, מי שממש רוצה להתעקש היא תוכל בוודאי למצוא אותו במבצעים שצצים מדי פעם בפארמים על סבוקלם.
איפה ניתן להשיג
בכל רשתות הפארם/בתי מרקחת שמחזיקים סבוקלם.
ציון סופי
100, כי הוא תוספת ממש מבורכת מבחינתי לשגרת טיפוח הציפורניים/ידיים שהתחלתי לאחרונה J

זהו זה! הפוסט הגיע לסיומו,
אני ממליצה בחום לעקוב גם אחרי הפוסט השני שיצא על הלקים ממש בקרוב.
ואשמח לשמוע - ניסיתן את הלקים שהופיעו בפוסט?
אהבתן? לא אהבתן?
שתפו אותי! J
ועד לפוסט הבא - Peace&Love ♥

תגובות

  1. הלקים הצטלמו מצוין! ממש בחירות יפות :-)

    השבמחק
  2. הכל ממש עושה חשק - אני חייבת לציין שעוד לא הספקתי לבדוק את ההולוגרפיים (שדווקא *כן* קניתי) של ביוטיקר, אבל בכל מקרה גרמת לי לרצות ביקור נוסף שם בגלל הטופ מאט! (שיש לי כבר אבל בא לי לבדוק את שלהם :D ) תתחדשי!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה