אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Korean care - first experience

הפעם אני כאן איתכן עם סקירה מאוד מיוחדת עבורי - התנסות ראשונה שלי עם המותג A•true הקוריאני, לא רק שהוא קוריאני הוא נטול אכזריות וטבעוני, משהו שלא ממש נפוץ בשוק הקוסמטיקה הקוריאנית אבל בהחלט קיים, זה מרגש אותי כי זה מוצר מארץ מאוד רחוקה ומוצר שטוען לטפח את עורנו ולהקנות לו גוון אחיד יותר ובריא יותר. ומה מיוחד בזה בעצם מכל התנסות אחרת? המיוחד בזה שזו התנסות כמובן ראשונה שלי עם Korean Cosmetics ומארץ רחוקה וכה מסקרנת מצד אחד ומצד שני כה לא מוכרת לי, ובנוסף לכך ההתרגשות במציאת מותג קוסמטיקה קוריאני נטול אכזריות וטבעוני שנמצא על הקו היוקרתי יותר, זה בהחלט לא מותג עממי וגם המחירים בהתאם אך לטעמי עדיין בגבול הטעם הטוב.
התנסתי איתו תקופה מסויימת ואני כאן בכדי לגבש לגביו דעה מעמיקה ובעיקר מה הייתה החוויה שלי איתו והאם הוא יצא מוצר מנצח? את זה תגלו איתי ביחד בהמשך הפוסט J
אז התכוננו נא לפוסט רווי תמונות וסקירה מקיפה, והפעם דווקא בחרתי גם לשלב את הלוק שנבחר ברוב קולות בפעילות נושאת פרסים שהייתה לא מזמן בבלוג,  צפו לסקירה ו-2 לוקים(אחד עם המוצר הנסקר והשני עם הלוק שנבחר בפעילות) ולקונספט קצת שונה, מכיוון שאני רגילה לסקור מספר מוצרים והפעם בגלל ייחודיות המוצר ובגלל שזו פעם ראשונה שאני מתנסה בסוג מוצרים כאלה ובטח שבמותג כזה - החלטתי לתת לו מקום כבוד משלו ופוסט מלא שיוקדש אך ורק לו J







V01 +++Real Black Tea True Active CC Cushion SPF50+/PA
Light Beige By A•TRUE 12g

אתן קולטות את האריזה ההו-כה אלגנטית? כ"כ יפה ועדינה, ומצד שני - קשיחה די בכדי לא להשבר בזמן נפילה/אפשר חופשי לזרוק אותו בתיק והוא בעל סגירה חיצונית ופנימית(כפי שתראו בתמונות הבאות) שבחיים שום דבר לא יזוז שם פלוס האריזה מכילה מראה בדיוק בגודל המתאים ככה שאפשר להשתמש במוצר הזה בהמשך היום לטאץ' אפים ;)
אבל, אריזה יפה, אלגנטית, וסופר שיקית - לא תועיל לנו בהרבה, צריך גם להתייחס למוצר עצמו ;) ולזה נעבור עכשיו:


קצת על המותג A•TRUE Cosmetics:

200 years of absolute artistry inherited by A·TRUE

A·TRUE is the True brand represented from “a cup of the finest black tea.”  The ‘Compagnie Coloniale’ brand is the First and Oldest premium black tea brand in France - it delivers absolute value.

A·TRUE presents “True Personal Care,” with its unique textures and outstanding benefits, all of which are formulated with various prescribed blends, proven to be very valuable in France for the past 200 years.

Here at A·TRUE, we wish to revive the Premium Beauty of the 17th Century European Royal Courts. We aim to have our customers experience lavish lifestyles and exquisite teas and to have them transported back in time via a single sip.

*זה פשוט עובר הכי טוב באנגלית, אז תאלצו לקרוא ו/או במידה ואינכם יודעים אנגלית תוכלו בקלות לעשות גוגל טרנסלייט ;) 




אם ציינתי בתחילת הפוסט שזו התנסות ראשונה שלי עם מותג קוריאני ומוצר מסוג זה - הכוונה הייתה לגמרי גם לגבי המרקם - אתן קולטות? זה מרקם שבמגע עם העור לגמרי משחתי ומאוד עדין ונעים אבל הצורה - כמו של ספוג כזה :P או בשמו המקצועי בקוסמטיקה הקוריאנית: Korean popular CC cushion מגניב, זה פעם ראשונה שלי ולגמרי נדלקתי על הגימיק, ידוע לי שיש עוד כמה וכמה מוצרים בצורה הזו. ממש חמוד J

קצת על האריזה והמנגנון:
המנגנון כאן די חזק ולא נפתח בנגיעה, כן דרוש ללחוץ עם האצבעות על שני צידי האריזה הפנימית וזה נפתח, אהבתי שזה לא אריזה פשוטה שיכולה להשבר/להנזק בקלות כי זה מסוג המוצרים שבהחלט ילכו לתיק איפורי יציאות וגם בחופשות וכד'. מאוד נוח.

מה זה המוצר הזה?
המוצר הוא חלק מסדרת Black Tea Skin Cares שידועה בתור עשירה ברכיבים מאוד מטפחים ומעשירים לעורנו, יש בסדרה הזו לא מעט מוצרי טיפוח ממי פנים ועד לקרמים ותרחיצי פנים וכד'. המוצר הספציפי הזה הוא CC Cushion הידוע בתור Multi-function מוצר המשלב  מספר פעולות - טיפוח עשיר וכיסוי מאוד קליל במטרה להקנות לעור מראה מאוד בריא וחי ומטופח, וזה לא עוד מוצר נוזלי/משחתי רגיל,
זה בגרסה שמאוד חדשה לי והיא Korean popular CC cushion כשמה כן היא - כרית, גם במראה וגם בתחושה J למרות שבהתחלה חששתי שזה חדשני לי מדי וכל זה - מהר מאוד הסתגלתי אליה וגיליתי שזה ממש נוח וגם די חוסך חומר(משום מה), והשוס הגדול כאן - המוצר מכיל SPF50 מקדם הגנה שזה המון! ויחסוך את שלב מקדם ההגנה למי שתמצא אותו כמתאים עבורה ;) ציינתי כבר שהוא מוצר מולטי ;)




מה במותג A•true Cosmetics אומרים על המוצר?

Light Beige utilizes a formula that benefits from a foundation which holds multiple functions that help rejuvenate and illuminate the skin tone. Such features help maintain the skin's overall brightness and transparency.

המוצר מכיל תה שחור - Black Tea שמסתבר כמאוד מיטיב עם העור ובעצם החומרים המזינים והחיוניים של התה השחור תורמים להתחדשות העור והמראה הכללי שנראה יותר בריא וחי עם שימוש במוצר.

יתרונות של התה השחור:
מבהיר את גוון העור, מספק לו לחות ברמה גבוהה, ממצק את העור, ומחזק אותו.
היתרונות הללו עוזרים להחיות ולהאיר את העור ולגרום לו למראה חי, מואר ובריא. חלקיקי מיקרו אבקה מינרלית ממלאים לגמרי גוון עור לא אחיד. אפקט של הגוון בא לעזור לנו למצוא את היופי הטבעי הטמון בעור פנינו ולהוציא מעורנו את המיטב ובזאת לגרום לו להראות מאוד יפה ובריא.

המוצר ללא הרכיבים הבאים:
פארבנים, טלק, שמן מינרלי, אתנול(אלכוהול), פנוקסיתנול(חומר משמר כימי), Benzophenone, Triethanolamine, וזלין ו-SLS שאלה רכיבים שלא הכי מומלצים במוצרי קוסמטיקה.

לפי הבנתי, המוצר מוגדר כמוצר טיפוח ואיפור, מכיוון שהוא מכיל גוון מסויים שגורם לאחידות בגוון העור ומצד שני - מכיל הרבה רכיבי טיפוח, שבזמן השימוש איתו מטפחים את העור ללא פשרות וגם על הדרך נותנים לנו גוון מאוד אחיד ונקי, זה לא מוצר שמכסה פגמים, ממש לא. אך זה מוצר לבחורות שחובבות מראה בריא ומטופח עם כיסוי נמוך מינוס.

החווית שימוש שלי איתו:
דבר ראשון - התאמת הגוון - מושלמת! הגוון הכי בהיר(יש רק 2 גוונים - מה שמופיע כאן הוא בהיר מאוד ועוד אחד נוסף מעט יותר כהה) מתאים לי בצורה מושלמת, משהו שלא חוויתי המון זמן, ככה שהוא יהיה מושלם לבהירות על גבול גוון שלגיה/גוויה, התאמה מושלמת מובטחת J

מרקם מאוד נעים וחמאתי והוא נמרח לי בצורה מושלמת אם במברשת ואם באצבעות, הכיסוי די נמוך מינוס/נמוך פלוס אם נשים שתיים שלוש שכבות. המטרה כאן היא טיפוח העור ופחות רמת כיסוי, בגלל זה רמת הכיסוי נמוכה אבל עדיין מספקת עבורי.

עמידות - הוא דווקא די עמיד עליי 
J למרבה ההפתעה, אם שמתי אותו בבוקר הוא נשאר עליי עד לשעות אחר צהריים בצורה די טובה, כמובן שפידרתי עם פודרה ויצאתי מהבית איתו וגם הזעתי אבל שום דבר מאלה לא פגם בעמידותו, משהו מקסים שהבחנתי בו - דווקא כשהזעתי והיה לי חם הסתכלתי במראה והבחנתי שהעור מאוד חי ומעט מבריק כזה, אני די חולמת על עור מבריק עם העור היבש שלי והברק הטבעי הזה והזוהר שאפיין את פניי בשימוש איתו מאוד קרץ לי J
יש את הספוגית שהמוצר מגיעה איתה והיא לא כמו כל הספוגיות - היא יותר קשיחה כזו וסך הכל היא חביבה אבל אני מעדיפה עם מברשת או האצבעות להניח אותו. 

התאמה לסוג עור - לטעמי יתאים יותר לבעלות עור רגיל עד יבש, פחות לעור שנוטה למעורב ושומני מכיוון שהוא עשיר בלחויות שלא בטוח שיתמודדו היטב עם עור מעורב ושומני, ובהחלט דרוש פידור כי המרקם אחרי ההנחה מעט לח ופודרה סופחת את כל הלחות הזו ומקבעת אותו בצורה טובה.

לסיכום - מוצר נהדר, עושה את העבודה שלו בצורה נהדרת ושמתי לב שכשהוא על העור שלי - מצב עורי משתפר והיובש פחות מורגש ובכללי - העור נראה ממש חי ובריא, וזה משהו שאני שואפת אליו תמיד.

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
המחיר 165.50 ש"ח וזה לא זול בכלל אבל בהתחשב בכך שזה מוצר יוקרתי וסופר איכותי - זה שווה את זה,
עשיתי בדיקה מעמיקה במלא אתרים שמוכרים קוסמטיקה קוריאנית ולצערי באתרים האחדים שהמוצר נמכר בהם - בכולם אותו מחיר 41.80$.


כפי שאפשר להבין - את המוצר ניתן לרכוש אך ורק באינטרנט, באתרים השונים. 
ובחיפוש ברשת מצאתי לכן את ה-Best seller שעושים משלוח לארץ:

לרכישה באתר Jolse *דמי משלוח על סך 2.50$
לרכישה באתר Cosmetic Love  *דמי משלוח על סך 2.50$
לרכישה באיביי *יצאו רק שלושה אופציות לרכישה באיביי והמוכר הזה נראה די אמין ורוב הפידבקים שלו חיובים והמשלוח מאצלו חינם. *לא התנסתי באופן אישי, רכישה דרכו על אחריותכן בלבד.

הוא מקבל אצלי ציון 100 כי לא מצאתי אצלו שום חסרונות, הוא מוצר טיפוח - איפור מושלם לטעמי לקהל היעד שלו(בעלות עור רגיל עד יבש) ובאמת מרגישה שהוא מטפח את העור בזמן שהוא על העור ועושה עבודת מולטי ממש מוצלחת.

מי שחובבת קוסמטיקה יוקרתית ומסקרן אותה לגבי קוסמטיקה קוריאנית - ממליצה בחום להכנס לאתר של A•TRUE ולהציץ במוצרים הכה מפתים ועשירים שלהם,
בנוסף, ממליצה בחום על הבלוג Peach Please שזה ממש בלוג קסום ומאוד אינפורמטיבי בכל הקשור לקוסמטיקה קוריאנית ועוד ;)
העצה שלי בנושא - תפתחו לדברים חדשים, אל תחששו להתנסות בדברים מאוד רחוקים וחדשים, הראש הפתוח שלי והחשק העז תמיד להתנסות ולגלות דברים חדשים - הוא שהוביל אותי לחוויה המיוחדת שהצגתי לכן כאן היום. חיים רק פעם אחת, אל תתנו לעצמכן לפספס הזדמנויות לחוויות חדשות J



סווטץ' - כי חובה ;)



ככה ה-CC נראה עליי, מספק גוון אחיד ברמה סבירה ובעיקר משפר את נראות העור.




וכאן אנחנו כבר עוברים ללוק שנבחר בפעילות נושאת פרסים שהייתה בבלוג - לוק מס' 4, לוק מאוד נקי בדגש על לחיים סמוקות וריסים דומיננטיות יחסית(אני שונאת אובר דרמה, אז פשוט שמתי ריסים בודדים) ובעיקר מראה בריא וחי כזה. נורא פשוט ונורא יפה J

*סורי על האייליינר הלא כ"כ מדוייק, מאז שראייתי הדרדרה אני ממעיטה ככל האפשר בסרטוט אייליינר בגלל הקושי :(


*המוצר והמותג שהוצג נטול אכזריות וטבעוני.



זהו להפעם! פוסט ארוך ושונה אבל מאוד נהניתי לכתוב אותו
ובעיקר לחשוף אתכן למשהו שחדש בשבילי ובטוחה שיהיה חדש ללא מעט ממכן.
בהזדמנות זו,
שתפו אותי - האם אתן חובבות קוסמטיקה קוריאנית?
מכירות את המותג שהוצג כאן?
אשמח לדעת J

לפני שניפרד, אל תשכחו לעשות לייק בדף הפייסבוק של הבלוג בכדי לא לפספס שום פוסט ושום עדכון וגם הצטרפו אליי באינסטגרם בכדי לקבל טעימה מהחיים הקצת יותר אישיים ;)


תגובות

  1. איזה מותק את!!! תודה על ההמלצה על הבלוג שלי! זה ממש לא מובן מאליו! *סגידה נצחית* וכמו כן, וואוו איזה מחיר גבוה למוצר קוריאני, לא ציפיתי שכך הוא יעלה אבל ההתאמה באמת שלמות:):)

    השבמחק
    תשובות
    1. את הראשונה שפשוט קפצה לי לראש בקטע של בלוג שעוסק במותגים קוריאנים ושאני נהנת ואוהבת לקרוא בו :)
      לגבי המחיר - מה לעשות :P בכ"ז מותר יוקרתי, גם האריזות שלו ממש מרטיטות.

      מחק
  2. אחלה סקירה!! :)

    נשבעת שלא ציפיתי למחיר היקר הזה (יקר בהשוואה לקוריאנים בד"כ, לא יקר בהשוואה ללנקום ושות' ;)), אבל אם המוצר שווה מכל בחינה אחרת, וואלה, זה מרשים! :)
    תמיד אפשר לשבח את הקוריאנים על הימצאות גווני גופה חיוורים שונים ומשונים! :) גם אני בד"כ לוקחת את ההכי בהיר (בחורף), ותמיד הם מושלמים. :)
    אגב, העור שלך flawless לגמרי ואני אכולת קינאה! :)

    אגב, יש איזו חברה שאני לא בטוחה אם הם טבעוניים, אבל הם מקדמים אג'נדה מאוד שומרת על הסביבה ודואגת למחזור וכאלה, בשם innisfree, שמעת עליהם? :) המוצרים שלהם נהדרים ועולים גרושים. האריזות גם תמיד עשויות מנייר ממוחזר ומודפסות בדיו סויה. מרשים! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת, גם אני לא ציפיתי למחיר כזה גבוה ביחס לזה שתמיד שמעתי שמוצרים קוריאנים הם בדר"כ במחירים נגישים, אבל מסתבר שהמותג הזה נחשב ליוקרתי יותר ובגלל זה המחיר הגבוה. אבל האיכות מצליחה להתעלות על זה ולהפוך אותו למוצר טוב ושווה, לגבי העור שלי - *אייקון נבוך* תודה רבה! ☺ בדר"כ הוא במצב טוב אבל יש תקופות שהוא משתגע וזה מחרפן אותי, מתנחמת בזה שזה משהו שכולן חוות ויש כאלה שתמיד.

      מכירה את המותג, שמעתי עליו, שלחתי לו שאלות לבירור לגבי ניסויים כי אני מקפידה בנושא הזה מאוד ואם מותג לא יענה על שאלות מסויימות לא אוכל לקבוע שהוא נטול אכזריות וזה עדיין בבירור. מקווה שיחזירו תשובה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה