אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

Winter care - body and face

בתור בעלת עור שנוטה להיות יבש - אני יודעת היטב על בשרי(תרתי משמע) כמה חשוב לשמור על רמת לחות מספקת בעורנו. כל בחורה כמעט יודעת, שטיפוח חורף שונה מטיפוח קיץ ושאר עונות השנה. בחורף אנחנו זקוקים לאקסטרה לחות כי העור פשוט מתייבש ומרגיש יבשושי/מתוח/מקולף/לא נעים ועוד שלל סימפטומים אחרים. אי לכך, החורף יצא לי באמת להתפנק בלא מעט מוצרי טיפוח והצטברו לי בשידת האיפור כ-10 מוצרים שחלקם לטיפוח הפנים וחלקם לטיפוח הגוף. חלקם התקבלו אליי לסקירה וחלקם נרכשו, אספתי את כולם למקבץ רגעי טיפוח. את כולם ניסיתי בחודשים האחרונים, פלוס מינוס. ואני מרכזת אותם בפוסט הזה במטרה לחשוף לכן את האוסף הפרטי שלי אז אם חשקה נפשכן ובא לכן לקרוא על טיפוח ואולי להוסיף חלק לווישליסט שלכן - תמשיכו איתי J

אני רוצה דווקא להתחיל מטיפוח הגוף:



Vפילינג גוף ארומתרפי פטשולי וניל של לבידו 170 גר'

התנסות ראשונה שלי עם המותג ואלו רשמיי:
כאן מדובר באותה גרסה - פילינג סקראב אבל כאן המלח יותר מעודן משל סבון של פעם וגם הריח כמובן שונה, מחווית השימוש שלי איתו אני יכולה להגיד שהוא עושה אותה עבודה כמו הפילינג של סבון, לא מצאתי הבדלים רציניים רק שכאן - הריח מתנדף תוך שעתיים שלוש בו זמנית שהפילינג של סבון מתחזק את ריחו על העור שלי לקצת יותר שעות.
בסך הכל - פילינג חביב, הריח שלו נעים וזורם ולא חזק כמו של סבון ומתאים יותר לשימוש מספר פעמים בשבוע. למי שחובבת סקראב בשימוש מספר פעמים בשבוע, הוא משאיר את העור נעים וריחני,
לסיכום - עושה את העבודה וחביב בסך הכל.

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*גודל קטן(כמו שלי - 170 מ"ל) עולה 30 ש"ח ונמכר כרגע רק בחנויות המותג ולא באתר המותג,
גודל מלא - 500 מ"ל נמכר ב-80 ש"ח בחנויות המותג ובאתר מדי-לינק הוא נמכר כרגע במבצע ב-64 ש"ח. ככה ששווה לעשות השוואות מחירים ולראות באותו זמן נתון שתרצו לרכוש - איפה יותר משתלם J

*את הסקראב ניתן להשיג  בחנויות הרשת(לחיצה על הלינק מעבירה לרשימת הסניפים) ובנקודות מכירה.

*90 נקודות קיבל החבוב הזה ;)





Vשמן גוף ארומתרפי בריח פטשולי וניל של לבידו 100 מ"ל

גם כאן - פעם ראשונה שלי עם שמן גוף, אני יכולה לדווח ככה: הוא נספג ממש במהירות, בזמן שאני מעבירה אותו על עורי הוא נספג ומותיר ריח נעים ותחושה נעימה, יש לו ריח מאוד נעים וקליל(כמו הפילינג - אותו ריח) והוא בסך הכל מוצר טיפוח לגוף מאוד חביב, משהו שפחות אהבתי: משום מה החומר דולף מעט בפיה עצמה ומצאתי את עצמי מספר פעמים מנקה מסביב לפיה וזה לא הכי נוח + הריח לא נשאר מעבר לשעתיים שלוש גג, *תיקון* נודע לי שהבקבוקים הוחלפו לא מזמן לבקבוקי פלסטיק וכך גם הפיה הוחלפה וכנראה שהנזילה הקלה שהבקבוק שלי סובל מימנו לא קורה בבקבוקים החדשים. שימו לב לזה ;)
ואולי הדרישות שלי אישית גבוהות מדי אבל חשבתי שזה יתפקד עבורי גם כמוצר טיפוח וגם יקנה ריח ככה לכמה שעות מסויימות. לא ביג דיל, אבל היה חשוב לי לציין זאת למי שכן חשוב עמידות ריח לשעות ארוכות.
לגבי תחושה על העור הוא לא מרגיש שמנוני בכלל, הוא מאוד נעים ולא מלכלך בגדים וכו', בסך הכל נותן תחושה נעימה וטובה בלי לגרום לבלגן שלם על הסט ;)

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*105 ש"ח וזה מחיר סביר לטעמי, בייחוד כשיש מבצעים מדי פעם ברשתות טבע שהמוצרים נמכרים בהם/באתר.

*ניתן להשיג אותו באתר לבידו במחיר המלא או באתר מדי-לינק במחיר 85.36 תחליטו מה יותר משתלם לכן ;)

*90 בגלל שהוא שמן גוף סך הכל טוב חוץ מהחיסרון של הריח שמתאדה מהר.






Aromatherapy body cream white musk By Royal SeaV

קצת על המותג:
זה מותג ישראלי שנחשפתי אליו ממש לאחרונה, בחודש פלוס האחרונים, חברה המתמחה בקוסמטיקה טבעית, מוצרים טבעיים לפנים, טיפוח עור הפנים, מוצרי ספא טבעיים ועוד. המותג כפי שמו - מכיל רכיבים מים המלח אבל ממש לא רק, המוצרים ללא פראבנים, מרכיבים איכותיים והמותג לא לא מנסה על בע"ח! + רוב המוצרים שלו טבעוניים, חוץ מ-4 מוצרים שמכילים שעוות דבורים: 
קרם עיניים
קרם נגד קמטים
קרם לילה
פילינג גרגירי אפרסק
כל שאר המוצרים האחרים - טבעוניים למהדרין J ככה שמי שחשוב לה קוסמטיקה גם טובה וגם טבעונית וישראלית - תוכל בהחלט לעיין במוצרים באתר ולהתנסות ומי יודע - אולי תהנו מהמותג בדיוק כמוני ;)

זו גולת הכותרת בטיפוח גוף מבחינתי הקרם הזה מושלם! הוא נספג סופר במהירות בעור, הוא מותיר את ריחו המאסקי העדין והנעים לשעות ארוכות(אם שמתי בשעות הבוקר - הוא מחזיק עליי עד לשעות אחר צהריים) והוא פשוט נהדר, הוא די נוזלי במרקם שלו וצריך ממש מעט בשביל למרוח את גופנו והוא מלחח בצורה נעימה. לא שמתי לב שהוא טיפל לי ביובש אבל זה מסוג הקרמים שיותר בגדר לבשם ולרענן מאשר לטפל ביובש ודברים בסגנון, אז אם את חובבת את ריח המאסק, ואם את חובבת קרמים שנספגים מהר ומותירים את את ניחוחם עלייך לשעות ארוכות - זה ה-מוצר, אני ממליצה עליו בחום ודי בזכותו התחלתי להקפיד יותר להתמרח בקרם גוף משהו שלא ממש הקפדתי עליו לפני...

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*70 שקלים לאריזה של 250 מ"ל לטעמי מחיר מאוד הוגן.

*ניתן להשיג את מוצרי המותג ואת הקרם בפרט באתר המותג(הלינק מוביל ישירות לקרם) ויש דמי משלוח של 20 שקלים והקרם הזה בנוסף בא בניחוחות הבאים: 
לוונדר - וניל - פטשולי, טרופי, הדרים, מאסק ואנג'ל(מניחה שכנראה תואם לבושם).

*100! כי הוא קרם גוף מושלם, נהדר ואיכותי.






Vדאודורנט Shower freshness 24hours של קרמה

הרבה מהללים אותו, טוענים שהוא נהדר - אני לא עפתי עליו דבר ראשון - הוא משאיר חתיכות כאלה לא נעימות בבית השחי שעוברות לצערי גם לבגדים, דבר שני - הוא לא מחזיק לי כמו הקרליין הנאמן שלי. אם שמתי את הקרמה הזה בבוקר אז כבר בצהריים בערך הוא נעלם/לא שורד משהו.
הריח שלו נעים, כרגיל, אבל מה אני אמורה לעשות עם ריח טוב ועמידות לא משהו וזה שהוא מתפורר לי בבית השחי? נאדה, אז לטעמי הוא לא מהמוצלחים, לפחות לא עבורי, ואציין רק שתבינו - אני לא סובלת מהזעות יתר בבית השחי, כל הקרליינים מחזיקים עליי נהדר ובטח שלא מתפוררים לי .....

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*עלה לי נדמה לי 22 בערך. אולי טיפה יותר. 

*בכל רשתות המזון/פארם וכד'.

*30, כי הוא פשוט לא טוב..לי. לפחות.




Vדאודורנט מינרלי רב השפעה של ביוטיקר & דאודורנט ארומתרפי של אורית מיזרחי

אני מודה, כששמעתי על דאו' במרקם משחתי זה לא ממש הלהיב אותי, אבל קראתי ביקורות טובות על הדאו' משחה החדש של ביוטיקר והוא היה הנסיון הראשון שלי עם הגרסה הזו - מה חשבתי על הדאו' משחה של ביוטיקר:

פשוט נפלא! מרקם משחתי חלק ונעים, ריח פרחים/משהו עדין, פרשי ונקי ולגבי העמידות - נפלאה, החזיק עליי כמעט יום שלם/מעל 16 שעות בצורה ממש טובה,
ביוטיקר כותבים על האריזה: שימוש אחד יעיל עד 7 ימים! ?What נו באמת, הגזמה פרועה, הוא כן מחזיק ממש יפה כמעט 24 שעות(לא ניסיתי בול 24 כי אני בכ"ז מתקלחת פעם ביום) אבל שבוע ימים? ממש לא. שום דאו' לא מחזיק שבוע :P
הדאו' הזה לא מכיל אלומיניום, אלכוהול וללא חומר משמר. למי שהדברים הללו חשובים לה :) וכמובן שהוא טבעוני!


הדאו' השני קיבלתי מבחורה מקסימה ולבבית בשם אורית מזרחי, אורית היא נטורופתית טבעונית שלמדה את התחום של הכנת קוסמטיקה טבעית וטבעונית ורוקחת בעצמה את המוצרים - זה נפלא בעיניי! כמובן שהמוצרים שלה נטולי אכזריות וטבעוניים.
אני מאוד מתחברת לקטע הטבעי והבוטיקי הזה, אני יכולה לסמוך על זה שאם היא החליטה ללמוד את זה ולהשקיע בזה - יש לה מספיק זיקה לזה ואהבה לזה, וכשיש אהבה למשהו - זה תמיד יוצא טוב. מנסיון ;)
מה חשבתי על הדאו' שלה - במספר שימושים מאז שקיבלתי אותו אני יכולה להעיד שהוא מחזיק עליי ברמה יחסית טובה, למשל שמתי בבוקר - הוא שרד יפה עד שעות אחר צהריים, מבחינתי זה עמידות טובה. 
הוא במרקם מעט יותר קשיח משל ביוטיקר והוא בעל ניחוח צמחים שדי מורגש אבל עדיין נעים ומרענן.

מחירים, איפה ניתן להשיג וציונים סופיים:
ביוטיקר - 5 שקלים לקופסא של 16 מ"ל ותאמינו לי שזה מספיק ;)
הדאו' של אורית עולה 45 ש"ח לצנצנת של 60 מ"ל(אני קיבלתי דוגמית) ולמי שחובב דאו' טבעיים כאלה לטעמי אריזה בגודל מלא יכולה להחזיק לא מעט זמן J

את הדאו' של ביוטיקר תוכלו להשיג בסניפי ביוטיקר ואת הדאו' של אורית באתר שלה(לחיצה על הלינק תוביל למוצר באתר)

שניהם קיבלו אצלי ציון 100 J

טיפוח הפנים:



Moisturizing day cream By Royal Sea 50 mlV

קרם לחות המיועד לעור יבש/רגיש - בדיוק העור שלי J השימוש איתו היה לי נפלא, הוא הזין לי את העור בלחות ונספג במהירות שיא בעודני מורחת אותו על עורי - הוא כבר נספג, אני שונאת קרמים/מוצרי טיפוח שלוקח להם זמן להספג, לא סתם אני ממש מרוצה מהקרם לחות לגוף של המותג וגם מהקרם פנים הזה. הוא מלחח את העור בצורה טובה אבל בלי להשאיר תחושה שומנית וכבדה, הוא בעל ריח סטנדרטי כזה של קרם לחות ולא משהו מציק/מעיק, לפחות לא עבורי. הוא מתפקד נהדר מתחת לאיפור ולא פוגם בעמידותו.
ולסיכום - יצאתי מאוד מרוצה מחווית השימוש איתו, העור שלי מקבל לחות ונותר רענן וקליל ואני שמחה וטוב לי J

חלק מרכיבי הקרם:
שמן גרניום, שמן ילנג ילנג, שמן סנדלווד, מינרלים מים המלח.

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*100 שקלים ולטעמי זה מחיר מאוד סביר והוגן, כמו רוב מותגי הדראגסטור.

*את הקרם ומוצרים אחרים של המותג - ניתן להשיג באתר המותג(הלינק מוביל ישירות לקרם באתר).

*100 כי מבחינתי הוא מספק לי בדיוק כ-ל מה שאני צריכה מקרם לחות J



 Non abrasive peeling By Royal Sea 50 mlV

כאן אני קצת תוהה מה לכתוב..זה פילינג, יש בו גרגירים מאוד עדינים כפי שניתן לראות בתמונה אך הם לא מורגשים על העור, הפילינג טוען לעשות את הדברים הבאים:
פילינג ללא גרגירים, לעור הפנים, הצוואר והמחשוף. ג'ל פילינג ייחודי המסיר באופן סלקטיבי מעור הפנים, הצוואר והמחשוף אך ורק תאים מתים ויבשים אשר מונעים את חידוש תאי העור החדשים. הג'ל אינו מסיר תאים חדשים ובריאים החיוניים לעור. כמו כן הג'ל אינו גורם לשריטות זעירות בעור, אינו מגרה את העור ואינו פוגע בשכבה הליפידית המגינה על העור ומעניקה לו לחות, 


חווית השימוש שלי איתו:
קודם כל המרקם - יש לו מרקם ג'לי מאוד קופצני כזה שצריך לשלוט בו באצבעות בהתחלה ושזה לא יחליק לנו מהפנים :P עשיתי בדיוק לפי ההוראות, פיזרתי אותו בעדינות על העור בתנועות סיבוביות עם מעט לחץ(לשפשף מעט) והבחנתי שיש חתיכות כאלה שנראות כמו תאים מתים/עור יבש/משהו בסגנון אבל אני לא בטוחה אם זה באמת תאים מתים ועור יבש - או שזה מה שקורה לפילינג אחרי שמשפשפים אותו על העור...אז ככה - התחושה נעימה אחרי ההסרה וגם בזמן השימוש עצמו, העור נראה די בסדר ורגיל, לא הבחנתי במשהו יוצא דופן. אבל אם אלה באמת תאים מתים ולא תוצר לוואי של החומר אחרי שפשוף - שאפו, כי לא תמיד בשביל טיפול עמוק/רציני אנחנו צריכים להרגיש מדהים, לפעמים מספיק שהתאים המתים יוסרו וככה העור ישמר לאורך זמן.
אז אני קצת מבולבלת, קשה לי להחליט בנוגע אליו אבל אני מתכננת לתת גם לאימי להתנסות בו שהיא בעלת עור בוגר וכל זה ולראות אם היא תבחין במשהו שאולי אני לא הבחנתי,
לסיכום - מוצר חביב למדי, אם אלה באמת תאים מתים - הוא לגמרי שווה את זה, בתקווה שאלה באמת תאים מתים. שוב.
חווית השימוש שלי איתו שהוא חביב מאוד אבל לא מוצר שהייתי למשל רוכשת שוב. כי אני מעדיפה דברים יותר קלים/כמה שפחות מוצרי טיפוח לעור עם כל העיניים הרגישות שלי והעור הרגיש בכלל כמה שפחות - יותר טוב,
אבל מי שחובבת פילינגים, ומי שמעניין אותה להתנסות - אני אומרת ששווה את הנסיון,

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*160 ש"ח ולטעמי המחיר קצת גבוה, לפחות בתור אחת שלא זקוקה לטיפולי אקסטרה כאלה. אבל זה עדיין בגדר ה"שפוי" ;)

*את הפילינג ומוצרים אחרים של המותג ניתן להשיג באתר המותג(הלינק מוביל ישירות למוצר באתר)

*80 כי אני עדיין לא סגורה מה ירד לי מהפנים ואם זה באמת תאים מתים או לא..אבל בסך הכל זה מוצר טוב. פשוט אני לא הכי מבינה בתחום הפילינגים וזה פעם ראשונה שאני נתקלת בדבר מהסוג הזה.

סיכום חוויתי עם המותג Royal Sea:
יצאתי מאוד מרוצה, פעם ראשונה שאני מתנסה במותג כזה והקרם גוף והקרם פנים מדהימים בעיניי, באמת חוויתי איתם התנסות מאוד חיובית. אני בהחלט הכנסתי את המותג לווישליסט שלי ואדאג להתחדש בו גם בעתיד J







Vקרם פנים ליום לעור רגיל של אורית מיזרחי בגודל 60 מ"ל


קרם פנים טבעוני וטבעי שמכיל רכיבים עשירים כגון: 
חמאת שיאה, שמן רוז היפ, שמן אבוקדו, שמן שקדים מתוק, ויטמין E, מלח ים המלח, שמן לוונדר ועוד ;)
אהבתי שהקרם עשיר ברכיבים עתירי לחות ובריאים לעור שלנו, אהבתי שהמרקם שלו קליל ונעים ולא מורגש על העור.
אני מאוד נהנית להשתמש בקרם הזה כי א' כל - מרגישים את הרכיבים העשירים שלו, ב' כל - הוא מאוד עתיר לחות ומצד שני נספג במהירות בעור ומותיר אותו לחותי, רך ונעים למגע וכל איפור שבא מעליו התיישב נהדר וגם בימים שלא התאפרתי הרגשתי שהעור שלי מלוחח היטב בלי תחושה שומנית כבדה ולא נעימה. לגבי ניחוח כמו לדאו' שלה - יש ניחוח צמחים שכזה, לא משהו משתלט מדי וכבד מדי ואני אישית אוהבת את זה כי מרגישים שזה טבעי ;)

אהבתי גם את האריזה המינימלית והפרשית שלו - צנצנת זכוכית בגודל 60 מ"ל מקסימה ונקייה, ככה צריך להיות ;)
לסיכום - הקרם הזה ממש הפך לפייבוריט שלי, מספק לי את כל הצרכים ופשוט קרם נפלא ואיכותי J

מחיר, איפה ניתן להשיג וציון סופי:
*77 שקלים ולטעמי מספק תמורה מלאה למחיר!

*ניתן להשיג באתר של אורית

*100 ורק מכיוון שהוא באמת ללא כל רבב, קרם לחות מעולה לעור רגיל/רגיל שנוטה להיות יבש מכיוון שהוא מספק לו אקסטרה לחות וגורם לו להראות נהדר בלי התחושה הכבדה שלא מעט קרמים בקטגוריה הזו נוטים לעשות.




לסיום, אני רוצה לדווח מי זכתה בפעילות נושאת הפרסים למלואת שנתיים וחצי לבלוג - הייתה זו Efrat Effy שהחבילה נשלחה אליה שלשום J
ואיזה לוק זכה שאשחזר אותו על עצמי? אחרי ספירת הקולות, הלוק שזכה במירב הקולות הוא לוק מס' 4
לוק מאוד "בובתי", נקי וקורן, את הלוק הזה אבצע מתישהו בחודש הקרוב ושווה להשאר מעודכנים ולא לפספס ;)


זהו זה! הפוסט הגיע לסיומו ובזאת אשמח לשמוע
האם יצא לכן להתנסות באחד המותגים שהוצגו? 
אהבתן? לא אהבתן?
עד לפוסט הבא - Peace & love♥

*אל תשכחו לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם 
*כל המוצרים שהוצגו נטולי אכזריות וטבעוניים.


תגובות

  1. וואו אל פוסט נורמטיבי , מפורט ונפלא כהרגלך! הכרתי בזכותך חברות חדשות שלא שמעתי עליהן וזה כיף לדעת ולהכיר!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה