אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ E.L.F - New Goodis ♥♥

יצא לי כבר לכתוב בבלוג על המותג E.L.F ותוכלו להתרשם ממבחר הפוסטים על המותג כאן ולאחרונה עשיתי מספר רכישות שביניהן הזמנה מאייהרב שכללה מספר מוצרים וגם כמה מוצרים שקיבלתי במתנה ליום הולדת ☺
למי שלא מכירה, אלף הוא מותג מאוד עממי ומוכר בחו"ל, נטול אכזריות וטבעוני, זה מותג שמייצר מבחר מאוד גדול של מוצרי איפור וטיפוח אבל מתמקד בתמחור שנעה על 1$ ועד 30$ הכי יקר שיצא לי להתקל. האיכות - בהתאם, לא תמיד הכל מדהים וסופר מוצלח, אך לפעמים ולפחות מההתנסויות שלי הצלחתי למצוא מוצרים מוצלחים שמשרתים אותי נאמנה. והפעם, אני אסקור את המוצרים מהמותג שהתחדשתי בהם לאחרונה ונראה מה יצא לנו בסוף ;)

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣







V|Mineral Infused Face Primer By E.L.F | 14ml


פריימר, לפנים,
בסדרת פריימרים הזו יש מספר פריימרים לייעודים שונים -
♠פריימר שקוף, כמו שמוצג כאן.
♠פריימר שקוף עם 20SPF
♠פריימר ירוק - להסוואת/טשטוש אדמומיות
♠פריימר בגוון תכלת שמיועד להגברת הלחות בעור ובעל יתרונות אנטי-איג'ינג וכד'
♠פריימר ורוד - מפחית נקבוביות פעורות, בעל תכונות אנטי-איג'ינג, עץ התה וויטמינים ומקנה מראה עור מרוטש(בואו לא נגזים) ומושלם. 
*כל זה לפי טענת המותג, כמובן.

אני הלכתי על זה שמקבל הכי הרבה פידבקים חיובים - השקוף, הרגיל. כמו שמוצג כאן. השמועות אומרות שהוא נותן קנבס(עור הפנים) טוב ואחיד להניח עליו את האיפור וכמובן משפר את העמידות. כל זה נשמע בדיוק לצרכים שלי(בייחוד העמידות), אז הרשמים שלי הם כאלה:
מרקם - סיליקוני למדי, תחשבו כמו הפריימר השקוף של פופה או של סמאשבוקס, אותו עיקרון. הוא כן מצליח לגרום לעור להיות יותר רך וחלק ואי לכך הבסיס שהנחתי ישב בצורה קצת יותר טובה מבלי הפריימר בכלל. הוא נמרח בקלות ולא לוקח לו זמן להטמע בעור.
עמידות - האיפור בהחלט היה יותר עמיד איתו, אין ספק. זה משהו שישר הבחנתי בו כמו למשל בלי הפריימר - איפור החזיק עליי בימי הקיץ שהיו לנו לאחרונה בערך 6 שעות ואיתו כמעט עד שעות הערב משעות הבוקר שהנחתי את האיפור.

חסרונות - עם כל הטוב שהפריימר הזה נתן לי, לצערי הרב הבנתי שאני רגישה לסיליקון שלו והתגלתה תגובה אלרגית שאני כרגע בתקווה שתעבור כי את השימוש אפסיק איתו. ואותה תגובה זה נקודות אדומות כאלה שמאוד זכורות לי אפילו מהעבר כשהשתמשתי במוצרי קוסמטיקה שלא התאימו לי/הכילו סיליקון אז קיבלתי את אותה תגובה בדיוק.
אז, למי שמחפשת פריימר שישפר את העמידות איפור ומשתווה מאוד באיכותו לפריימרים של פופה - אני ממליצה.
כמובן לשים לב במידה ואת לא רגישה לסיליקון, אם כן - אני ממליצה לדלג לפריימר הבא שלא יכיל סיליקון. אני בעצמי בחיפושים כאלה כרגע.
וזהו בסך הכל, הפריימר עושה עבודה של שיפור עמידות האיפור, הקניית קנבס חלק ונעים אך לצערי לי באופן אישי התגובה האלרגית תאלץ אותי להפסיק להשתמש בו. 
אופן שימוש בפריימר למי שלא יודעת עדיין:
פריימר לפנים אנחנו נשים אחרי רוטינת הטיפוח שלנו ולפני הנחת המייק אפ/BB/קונסילר או כל דבר אחר שאנחנו מניחות.
מומלץ לחכות בין דקה לשתי דקות לתת לפריימר להטמע ואז להניח מעליו את רוטינת המייק אפ והאיפור שלנו.
*פריימר זה ממש לא משהו שכל אחת צריכה, אם איפור עמיד עלייך באופן כללי גם בלי - אז תוותרי, פריימר נועד לנשים/גברים שסובלים מעור שמן שפוגם בעמידות ועד לעור כמו שלי - רגיל יבש, אך בקיץ גם אני סובלת מחוסר עמידות גבוהה ואי לכך זקוקה לפריימר שישפר את העמידות בכדי שארגיש בנוח במהלך שעות היום ☺
אריזה - די צ'יפית(זולה), פלסטיקית, לא הכי נוחה והמכסה כל פעם נופל ולא נסגר הרמטי, זה לא קריטי אך עבורי, שהשידה שלי די עמוסה במוצרי איפור - מוצרים שיסגרו טוב ולא יפתחו כל פעם זה קצת חשוב.

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
הפריימר עולה 6$ וכמובן שהמחיר מצדיק את האיכות במקרה הזה.
את הפריימר רכשתי באתר אייהרב אבל כמובן שהוא נמכר באתרים אחרים נוספים. לרכישת הפריימר באתר אייהרב
70 וזה רק בגלל התגובה האלרגית שהייתה לי, כי לולא התגובה האלרגית הוא היה מקבל 100 מכיוון שהוא עושה מה שפריימר אמור לעשות. אך לי באופן אישי ולסוג העור הספציפי שלי הוא לא התאים לצערי הרב.


סווטץ'

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣





V|Clarifying Pressed Powder By E.L.F | 5gr


הפודרה בגוון Toffee ורכשתי את הפודרה הזו בשביל הצללות, כן. אני כ"כ מכורה להצללות שאני אפילו מחפשת בפודרות ולא נשענת רק על מוצרים ייעודים :P הצבע נראה לי טוב, מאט ונייטרלי, והחלטתי שזו התנסות ששווה את זה(בייחוד עקב המחיר..) ובאמת הסתבר שזה ברונזר מעולה להצללות. 
עמידות, פיגמנט וטשטוש - הפיגמנט שלו כפי שאפשר לראות בסווטץ' - די טוב, העמידות שלו - גם כן טובה, אך שמתי לב שזה מאוד תלוי בבסיס ששמתי, היו מייק אפים שאיתם הוא באמת הפגין עמידות נפלאה והיו כאלה שפחות.
הוא מטשטש בקלות, זה גם פרמטר חשוב ☺

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
1.99$ הוא עולה וכמובן שהוא נותן תמורה מלאה למחיר ☺
באתר אייהרבלרכישה באתר אייהרב
100! ברונזר מושלם שלי ☺


סווטץ'

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣




V|Geometric 18 Piece Eyeshadow Palette By E.L.F | 12.12gr

פלטת צלליות מאוד מגוונת, חלק מאט וחלק שימרים. אני ממש אוהבת את החלק החם יותר - החומים, הם נורא מוצלחים והגוונים נורא יפים וניתן ליצור איתם המון לוקים ליום יום. הם נמרחים בקלות ולא מתפוררים, הפיגמנט שלהם מאוד מוצלח על העין ולא נעלם מיד אחרי טשטוש/ההנחה. הגוונים הכחולים - הפיגמנט אומנם נראה טוב אך על העין זה לא ממש עובד, זה לא שהפיגמנט גרוע ממש אבל הוא לא ברמה שנוח לעבוד איתו. וגם, אני לא חובבת גוונים כחולים ככה שלא ממש אכפת לי שזה שם :P הגוונים השחורים - אפורים, די טובים, הפיגמנט טוב גם על העין והצללית השחורה נוחה וטובה וגם האחרות באיכות די טובה ביחס למחיר.
בכללי, אני מרוצה, החומים והשחורים יותר משרתים אותי היטב ומבחינתי זו פלטה נהדרת ☺
עמידות - מומלץ עם פריימר כלשהו והעמידות יחסית טובה.

מחיר|איפה ניתן|להשיג ציון|סופי:
5$ והיא בהחלט מספקת תמורה בעד המחיר.
באתר אייהרב לרכישה באתר אייהרב(כרגע היא לא במלאי..)
90 כי באמת שרוב הגוונים טובים אם נתעלם לרגע מהכחולים.


סווטצ'ים של הגוונים החמים

סווטצ'ים של הגוונים השחורים - אפורים - כחולים

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣



V|Beauty - On - The - Go - Single Palette By E.L.F | 8.2gr


שוב, סט צלליות חמוד שמכיל 10 צלליות, 2 גלוסים וסומק. הגלוסים(אדום - בורדו וכתום בהיר) עדינים מאוד ולא משהו רציני אך נחמדים.  מצאתי שהסומק שם(הראשון משמאל) הוא ממש מקסים ומחמיא לי! הוא עדין ולא סופר פיגמנטי אבל אני נורא אוהבת אותו בתור סומק ככה בעדינות וגם בתור צללית האמת הוא טוב. שאר הגוונים - אפשר לראות בסווטצ'ים שהם לא להיט אבל הם בהחלט חמודים ומספקים למראות קלילים ולא כבדים מדי. ליום יום.
בסך הכל - אני מרוצה ☺ גם כאן דרוש פריימר בכדי לקבל עמידות טובה יחסית.
הסט הזה בגוון Beach Retreat

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
3$ ושוב - נותן תמורה למחיר, בייחוד למי שמחפשת משהו קליל ליום יום ולא משהו מטורף ומקצועי, הייתי אומרת שזה אפילו יתאים לנערות שרק מתחילות להתאפר/נשים שאוהבות איפור בסיסי ולא מחפשות משהו מקצועי.
באתר אייהרב וכרגע אני רואה שהפלטה לא במלאי. לרכישה באתר אייהרב
70 ורק בגלל שהפיגמנט לא כזה גבוה ובגלל שהיא די פשוטה ובסיסית כזו. היא לא גרועה לטעמי בכלל פשוט היא לא בטופ אבל עדיין מספקת לתנאים בסיסים ☺




♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣



V|Liquid Eyeliner By E.L.F 4.5gr

כאן יש טריק מלוכלך - לא כל הגוונים זהים בפיגמנט והעמידות שלהם! קיבלתי ליום הולדת מתנה את האייליינר בגוון Midnighy שזה כחול מושחר מאוד ויפה מאוד, העמידות שלו סופר גבוהה וככה גם הפיגמנט וקלות ההנחה. אז, אמרתי שווה להכניס להזמנה הזו גם את הגוון השחור בטח הוא יהיה טוב כמו הכחול הכהה...אז זהו, שלא, ממש לא. השחור בעל פיגמנט יותר נמוך וצריך לעבור מספר שכבות בשביל לקבל שכבה אטומה ואחידה והעמידות מאוד מאוד נמוכה. מאוד. בקושי שרד עליי שעתיים שלוש וכבר נעלם כלא היה.
הכחול כהה לעומת זאת - שורד מדהים, ממש. לא זז ולא משאיר זירת פשע פרועה ומביישת כמו השחור. הגימור של הכחול-מושחר הוא מאט ושל השחור לא בדיוק מאט. הוא מתייבש יחסית מהר אבל לא מדי בכדי לעשות תיקוני בזק.
אז מה שאני מנסה לומר כאן, שהשחור - ממש לא שווה, הכחול כהה לעומת זאת - מומלץ בחום. זה כחול כהה מאוד שלא מורגש ככחול, אלא יותר ככחול מושחר. ואפשר כמובן להתרשם בסווטצ'ים כאן למטה ☺
אז הכחול - מומלץ בחום! השחור - ממש לא. מה גם, שמצאתי את המברשת נורא נוחה לשימוש ואני מסרטטת איתה פסי אייליינרים ממש מושלמים וחדים. היא נוחה ואיכותית וזה פרמטר חשוב באייליינר.

מחיר|איפה להשיג|ציון סופי:
1.99$ ולגוון הכחול המושחר - המחיר הזה סופר שווה!
באתר אייהרב לרכישת האייליינר הכחול מושחר באייהרב
100! אני חולה על האייליינר הזה והוא די פייבוריט שלי בתקופה האחרונה ☺
*יש כמה וכמה גוונים בסדרת האייליינרים הזו, שווה בדיקה ;)


סווטצ'ים

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣






V|Long - lasting Lustrous Eyeshadow By E.L.F | 3.0gr

בסדרת צלליות הזו יש 7 גוונים שתוכלו להתרשם מהם כאן ואני בחרתי בגוון הזה - Soiree שהוא בורדו מעושן, באריזה הוא נראה כהה אך על העפעף הוא מתקבל בורדו בהיר ויפה, עדין ולא משתלט. למרות שאם תעמיסו מספר שכבות יתקבל מראה יותר מלא ואטום. העמידות ממוצעת - בערך החזיק עליי 5 שעות ללא פריימר אבל אני באופן אישי מצאתי שהצללית קרם הזו ממש טובה בתור בסיס לצלליות אבקה, אני אוהבת להניח מעליה צלליות בגוונים דומים כלשהם ומתקבל מראה מאוד יפה ומיוחד. היא יודעת להעצים צלליות אבקה.
היא קרמית ונוחה לשימוש אך דרושים מספר סחיבות עם המברשת בכדי לקבל שכבה אחידה אך זה לא חיסרון. היא עדיין מאוד חביבה עליי והצלחתי נורא לאהוב אותה כשבא לי להתאפר - אבל משהו ממש בסיסי, היא עונה לי על הצרכים הללו בלי מאמץ יתר ☺וכן, היא מכילה גליטרים זעירים שלטעמי מחמיאים ולא נראים צעקניים ופרחים ;)

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
3$ והיא מספקת תמורה מלאה למחיר!
באתר אייהרב - לרכישה באתר
100! צללית מושלמת ונפלאה ☺


סווטץ'

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣





V|Matte Lip Color By E.L.F | 1.4gr

בסדרת שפתונים הזו יש 11 גוונים, מניוד עד לאדומים וכהים יותר. אני בחרתי בגוון Natural שכשמו כן הוא - גוון מאוד נייטרלי ויפה, הניוד המושלם. הוא נמרח בקלות ומתקבע לגימור מאט. הוא מאוד נעים על השפתיים ולא ייבש לי אותם. אני ממש אוהבת אותו ומבחינתי הוא השפתון המושלם ליום יום אם לבדו ואם בתוספת מעל של גוון ורוד יותר כהה. ממליצה עליו בחום ☺
יש המלצות ברשת גם על הגוון האדום - האדום המושלם, ממליצה לחובבות האדום לבדוק גם אותו ☺

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
3$ וזה מחיר מצחיק ביחס לאיכות הנפלאה שלו ☺
באתר אייהרב לרכישת השפתון באייהרב
100! אני מאוהבת בדבר המושלם הזה ☺





איך השפתון נראה עליי, כפי שניתן לראות - הוא די ניודי, אבל לא ניודי סיד ומחוק. אלא ניודי מעט ורדרד ונורא מחמיא.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣





V|Essential Lipstick By E.L.F | 3.5gr

אלה שפתונים מהסדרה המאוד רגילה של אלף - שפתוני לחות, בעלי פיגמנט גבוה ועמידות טובה. לטענת המותג ;) אני קיבלתי את הגוונים המוצגים שהם: Flirtatious הורוד ו-Captivating הכתום, הם מאוד פיגמנטים ונוחים למריחה. לחותיים - כמובטח, העמידות שלהם ממוצעת - החזיקו עליי שעתיים שלוש ללא אוכל ושתייה ואחרי אוכל ושתייה ירדו אך השאירו מעט הכתמה נחמדה ואחידה ולא ירדו בצורה מזעזעת ולא מחמיאה. אני נורא אוהבת אותם ונהנת מהם, אציין שלטעמי, לשפתיים שנוטות להיות יבשות - הם כנראה פחות יתאימו. השפתיים שלי בדר"כ לא יבשות והם מסתדרים איתן נפלא אך כשהיה לי פעמים של יובש נורא קל הם פחות ישבו יפה.
הכתום הוא מבחינתי השפתון המושלם שהגיע לי בדיוק בזמן - קיץ! חיפשתי תקופה ארוכה שפתון כתום מושלם שכזה ועכשיו כולי אושר שיש לי אותו ☺ הורוד, גם מאוד יפה ומחמיא אך הוא ורוד ברבי כזה אבל לא צעקני ופרחי, אלא ברבי מחמיא ויפה. לסיכום - שפתונים בגוונים קייצים ומחמיאים שקלעו בדיוק לטעם האישי שלי! תודה רותם ♥♥
*בסדרה הזו יש 8 גוונים שנעים על סקאלת הורודים/בורדו כהה וכד'.

מחיר|איפה ניתן להשיג|ציון סופי:
2.99$ ולגמרי מספקים תמורה מלאה למחיר ☺
באתר אייהרב לרכישת השפתון הורוד באייהרב  לרכישת השפתון הכתום באייהרב
100! כי הם מוצלחים וטובים, לא צריך יותר מזה ;)


סווטצ'ים של השפתונים ☺


ככה השפתונים נראים עליי ☺ ומה זה תסלחו לי על איך שיצאתי בתמונה עם השפתון הורוד. אפילו אני התביישתי לרגע..ואז אמרתי שצריך ומומלץ להראות עליי ונתעלם לרגע מאיך שיצאתי שם...


והרגשתי צורך להעביר אליכן לוק איפור שיצרתי כמובן עם כל המוצרים שהופיעו כאן בנוסף לעוד מספר מוצרים משלימים ממותגים אחרים.

המוצרים שהשתמשתי ליצירת הלוק:
פנים:
מייק אפ מינרלי של מינרז(סקירה בקרוב!)
Dreamlit Illuminating Under Eye Brightener By PACIFICA להארות מתחת לעיניים ובשאר הפנים
הפודרה - ברונזר שנסקרה כאן בפוסט - להצללות
סומק מוזאיקה 01 של ביוטיקר
עיניים:
מייק אפ סטיק של אלף בתור בסיס לעפעף
הגוונים החומים בפלטה הראשונה שנסקרה כאן בבלוג - לעיניים, הגוון הבהיר שמתי על כל העפעף ובזווית החיצונית עירבבתי את הגוון החום הכהה עם הברונזה - זהב
פס אייליינר מעודן עם הצללית השחורה מאותה פלטה
מסקרה Aquarian Gaza Water-Resistant Long Lash Mineral Mascara By PACIFICA
לגבות Dipbrow pomade by anastasia beverly hills + צללית לגבות של ביוטיקר מעל

שפתיים:
השפתון המאט שהוצג כאן בפוסט ☺


*המותג E.L.F נטול אכזריות וטבעוני.
*אם זו קניה ראשונה שלכן באתר תוכלו להשתמש בקוד הבא ולקבל הנחה: PLD988


זהו זה! הפוסט הגיע לסיומו ☺
ממש אשמח לדעת האם אתן מכירות את המותג
והאם יש לכן מוצרים מומלצים אצלו?
שתפו אותי!

Kisses & Hugs To Everyone
♥♥♥!Till next time


תגובות

הוסף רשומת תגובה