אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

?ColourPop - This is real

בבלאק פריידי האחרון החלטתי שאני לא יושבת בפינה ללא מעש כמו בשנים עברו אלא לוקחת את המושכות לידיים ומנצלת את הימים המטורפים האלה לטובת הצרכים שלי, מוצרים שאני צריכה ורוצה וזו הזדמנות נפלאה למצוא אותם בהנחות יחסית-שוות.
לפני שלושה חודשים פירסמתי תמונה עם השלל שלי מקולורפופ באינסטגרם של הבלוג וזו הייתה הזמנה מאוד שקולה ומסודרת שביצעתי כחלק מהרכישות שלי בבלאק פריידי וזו בעצם הייתה ההזמנה הראשונה שלי מהאתר המיוחד והמופלא הזה שנקרא ColourPop וכל זה קרה הרבה בזכות העזרה והתמיכה שקיבלתי מחברה יקרה(רותם ♥) שממש תמכה בי ברגעי האמת ובעיקר בפן הטכני שהכיל שימוש בחברת השילוח Buy2usa שאני אדבר ואסביר על זה בהמשך הפוסט אבל בקצרה - קולורפופ לא עושים משלוח לישראל ואי לכך, אם תרצו לרכוש מהמותג הזה תצרכו להשתמש בחברת שילוח שההליך של זה לא קשה כמו שזה נשמע ונראה ;)


על המותג הזה שמעתי רבות וטובות כולל המלצות מרוני המקסימה שמחזיקה בדף הפייסבוק Minimalistic Budget שעוסק בכל הקשור להמלצות בתחום הקוסמטיקה הנטולת אכזריות, וכל מיני דברים אחרים שרוני אוהבת(אופנה, ספורט, אוכל, איפור ועוד) דברים ששווה לשים אליהם לב בתחום וגם עתיד לעלות בלוג מפרי היוצר שלה אז שווה לעקוב ;)
גם מחברתי רותם שמעתי על המותג ובכללי פשוט זה מותג שהצליח לתפוס תאוצה מאוד גבוהה בשנתיים האחרונות ובאמת להצדיק את ההייפ סביבו, לא כמו במותגים אחרים...

אז אחרי ההקדמה הזו, אם בא לכן לראות מה רכשתי מקולורפופ ומה אני חושבת על כל מוצר - פשוט תמשיכו לקרוא ☺


♥♥♥ ColourPop ♥♥♥


קצת על המותג....
"המותג החל את דרכו לפני כשנתיים(פלוס מינוס) הכל התחיל מחלום של אח ואחות(כמה מקסים!) לייצר קוסמטיקה מעניינת ומשובחת מבלי לשבור את הכיס, פיתוח מוצרים על פי דרישת הקהל והטרנדים החמים בעולם הביוטי אבל לשמור על מחירים מאוד נוחים שיגרמו לכל אחת ואחד לרוץ ולהתנסות במותג. המותג שוכן לו בלוס אנג'לס - איפה שכל הדברים המעניינים והבועטים קורים ;) ומביא אלינו קולקציות מתחלפות במהירות שיא, גוונים מיוחדים ומרקמים משובחים. מגוון ענקי של מוצרים שמחולקים לקטגוריות נוחות(גימור מאט, גליטרי, שימרי ועוד ועוד) בכדי שכל אחת באמת תוכל למצוא את המוצר שיתאים לה בצורה המושלמת ביותר." ובל נשכח, המותג הצליח להפוך להצלחה מסחררת בתוך זמן כה קצר ולהיות מותג אינדי מדובר בכל רשת חברתית וכזה שהצליח לחדש ולהסעיר את רובנו ולא בכדי.
כל זה ועוד, תמצאו באתר אסתטי ונעים המסודר בצורה נפלאה ומאוד נוחה לשיטוט ומשלוחים זריזים למדי שיביאו עד אליכן את המוצרים ושלא נדבר על השירות לקוחות הנפלא שלהם שקיבלתי כששלחתי מיילים עם שאלות שנזקקתי לקבל עליהן תשובות בכדי לדעת בוודאות ☺

המינוס הקטן ביותר - המותג נמכר רק באתר המותג או באיביי ששם צריך להפעיל שיקול דעת ולחפש טוב טוב מוכר מאוד אמין בכדי לא להתקל בזיופים.. אבל בהמשך הפוסט תבינו שזה לא מינוס בכלל כשיודעים איך לבצע את הרכישה בצורה הטובה ביותר ;)



!!Highlighters
♥♥ Lunch Money & Smoke N Whistles ♥♥







אני בכוונה לא מפרידה את הסקירות עליהם ורוצה לרכז את שניהם ביחד - בחרתי בגוונים שהכי נראו לי כמחמיאים לסופר בהירות כמוני, גוונים קרים יחסית ובהירים ועם כמה שפחות נצנצים וטרללה.

Smoke N Whistles יש לו תת גוון יותר פינק רוז כזה, טיפונת יותר ורדרד וחם מ-Lunch Money אבל שניהם נראים מדהים עליי וכמעט זהים. הם קרמיים בטירוף ונמרחים בקלות שיא ולא צריך להתעסק איתם - נגיעה קלה עם האצבע ופשוט לעבור על המקומות הרצויים שתרצו להאיר ובשניה אחת תקבלו הארה מדהימה שאין שנית לה.

העמידות שלהם גם כן הפתיעה אותי - שורדים לי משעות הבוקר עד אחר צהריים בצורה מעולה. הם לא מורגשים על העור בכלל ולא מדגישים פגמים/נקבוביות ועוד. פשוט מושלמים ☺



Blush & Bronzr

בגזרת ברונזרים וסמקים החלטתי להתפקס ולא להתפזר ובחרתי בגוון הצללות אחד וסומק מחטב שנראו לי הכי מושלמים לגוון עור כמו שלי..




Aphrodisiac הוא גוון מאוד מיוחד ושונה מכל הסמקים שיש לי/שיצא לי להתקל בהם, זה לא אדום ולא ורוד, לא חום ולא .. סגול. זה באמת גוון שהוא די הכלאה בין חום אדמה לאדמדם. נראה לי. בתור אחת שלא חובבת סמקים קניתי אותו בתור סומק מחטב, אני שמה אותו איפה שאני שמה הצללה ואני מקבלת הצללה שהיא הכלאה בין סומק להצללה ולטעמי - זה מאוד יפה, זה יוצא מאוד הרמוני ומחמיא וחוסך את ההתעסקות עם סומק ומוצר הצללה בנפרד.

הוא מטשטש בקלות ויחסית עמיד והפלוס זה שניתן לבנות אותו, זה לא סומק שתצליחו ליצור איתו כתמים אלא צריך לבנות אותו בגלל שמראש לא יוצאת כמות מטורפת ;)






Bon Voyage מהברונזרים של קולורפופ הוא די הגוון האולטימטיבי להצללות לבהירות עור מחרידות - כמוני, למשל...
הגוון הקר, הנייטרלי והחד נותנים תוצאה מאוד טבעית והרמונית מבלי להראות כתמית וחסרת פרופורציה. הוא קל לטשטוש וגם כאן צריך לבנות אותו כי לא תצליחו להוציא כמות מטורפת..:P

העמידות בינונית - לא הכי גבוהה אבל עם פריימר ובסיס(פאונדיישן) טוב הוא ישרוד חצי יום בערך.





סיקרן אותי מאוד לנסות את האייליינר ג'ל שלהם אז זרמתי על הקלאסי והמוכר - שחור, אצלהם הוא נקרא Swerve ומהנסיון האישי שלי איתו, עם כמה שחשבתי שאולי זה יהיה דיופ מעולה לשל סליק האגדי - לצערי הוא לא הדיופ המושלם אבל חייבת לציין שהעמידות הגבוהה שלו למול החיסרון שצריך לחזור לפחות פעמים בכדי לקבל גימור אטום - קצת מתקזז, סך הכל הוא מאוד חמאתי ונוח לקחת חומר ולעצב את האייליינר כטעמך האישי אבל זה לא וויש וגמרנו בגלל הקטע שהוא לא אטום לגמרי(ואולי אני פרפקציוניסטית מדי..?) אבל כשיש לנו קצת זמן בבוקר זה לא כזה קריטי וזה יתאים למי שאין לה בעיה לחזור פעמים לגימור אטום ולהנות מעמידות מאוד גבוהה וסך הכל - איכות לא רעה בכלל. אני דווקא מוצאת שהאובר קרמיות שלו קצת לפעמים טריקי אבל בסך הכל זה עדיף על אייליינר יבש ;) אז פשוט תעשו את השיקולים שלכן ☺




בגזרת השפתונים התפרעתי! כמו שלא התפרעתי מעולם... ☺ התפרעתי כי תקופות ארוכות שאני זוממת על הגוונים שתראו כאן ומפאת המחיר לא יכלתי שלא לנצל זאת ;)






למותג יש 4 סוגים של מוצר שפתיים
  • Lippie Stix - שפתונים "רגילים" יחסית שמגיעים במספר גימורים כגון: מאט, סטיין, גלוסי קרמי ועוד
  • Ultra Matte Lip - שפתון נוזלי המתקבע למאט
  • Ultra Satin Lip - שפתון נוזלי בגימור סטיין, יותר מעודן ונעים ממאט, למי שלא חובבת גימור מאט ;)
  • Lippie Pencil - עפרונות שפתיים בגימור מאט

אני הייתי קצת חכמה - לקחתי קצת מהכל, חוץ מהאולטרה סטיין שלא יצאו עדיין כשרכשתי אלא ממש לאחרונה אבל משאר הסדרות לקחתי 4 מהליפי סטיק, 2 מהאולטרה מאט ו-1 עיפרון שאמור להיות אדום קלאסי ונשכני, משהו שכל אחת צריכה שיהיה לה ;)

ושלא נשכח! השפתונים שיוצגו כעת הם מהסדרה ליפי סטיק - הרגילה, הגוון שמוצג בתמונה כאן למעלה הוא Grind המשגע! זה גוון סגול חי ובועט אבל סגול כ"כ יפה ומחמיא, לא בהיר מדי ולא כהה מדי. יש לו עומק מסויים והגימור מאט אבל מאט קטיפתי ולא מאט מייבש ובטוני. פשוט שפתון מושלם והעמידות שלו גם די מרשימה ביחס לשפתון בקטגוריה רגילה יחסית ולא שפתון מאט אז עשיתי לו מבחן והוא שרד עליי 5 שעות ועם אוכל ושתייה ירד אבל השאיר הכתמה לא רעה בכלל וויש קצר לחידוש יקנה לו מראה מחודש ורענן בשניות. למרות שהוא מתקבע למאט, עדיין התחושה איתו נעימה ונוחה למדי.




Bichette הוא אדום עם תת גוון ייני מעט ודי "מדמם", הוא מדהים והוא האדומים הנדירים שיש לי. זה מסוג האדומים שגורמים לצד השני לתהות...והרבה. הגימור שלו יחסית מאט אבל יש לו ג'וסיות כזו, קשה לי להסביר במילים וצריך לראות בתמונות שאצרף בסוף הפוסט ☺



אווו Dalia Dalia... זה גוון אדום בורדו עסיסי ומשובח, גם כאן קשה לי קצת לתאר במילים אבל זה פשוט גוון שיחמיא לרוב גווני העור חוץ אולי מבחורות צהבהבות ממש אז לא בטוחה אבל אל תפסו אותי במילה. עליי - הוא משגע, ולפי הסווטצ'ים באתר הוא נראה מעולה גם על כהות עור של ממש(כהות) אז שווה לבדוק אם אתן מתחברות לגוון הזה וגם כאן זה גימור מאט והוא מאוד נוח על השפתיים ולא גורם ליובש/אי-נוחות במהלך הלבישה איתו.




מי שמכיר אותי טוב, אבל ממש טוב - יודע שאני נועזת, חלק מהנועזות הזו מתבטא באיפור לא שגרתי/מינימלי ועוד וכשראיתי שיש להם גוון שחור ידעתי שאני לא חושבת פעמים וקונה אותו. הוא לא שחור מושלם, הוא לא אטום לגמרי אבל הוא מעולה בתור עזר ליצירת אומברות למיניהן ושילוב עם גוונים אחרים וגם לבד, כששמים שתי שכבות מלאות - זה נראה לא רע בכלל.

לא בדקתי עמידות כי לא יצא לי עדיין להשתמש בו לבד אבל מניחה שהוא כמו השאר שהופיעו כאן.



סדרת האולטרה מאט טוענת להיות עמידה למשך שעות... אך הבטחות לחוד ומציאות לחוד.



למראית עין, Highball אמור להיות הורוד המושלם, אמור. בדגש על ה'אמור'. שם זה בערך מסתיים כי הנסיונות שלי ללבוש אותו ולהנות מימנו פשוט הסתיימו בתחושה גועלית ולא נעימה, השפתון מתפורר ולא יציב. לא נוח להנחה ושכבה אחת לא מביאה אותו למצב אטום אז הדבר המתבקש זה להניח עוד שכבה אך מה רבה האכזבה - ברגע שהנחתי שכבה נוספת, באמת בשיא העדינות - הכל התערבב למשהו מוזר ומגעיל. הכל התחיל להתפורר ולהיות מאוד גירי והתחושה הייתה כאילו יש על השפתיים שלי חול קר. אחרי ההסרה(כי לא יכלתי לסבול את התחושה הזו יותר) השפתיים נותרות יבשות ולא נעימות ומחכה לי מסע הסרת הגירים שהתפוררו לתוך פי מהשפתון...לא נעים, בכלל לא.

בקיצור - דלגו מהגוון הזה, היופי שלו מסנוור בצורה בלתי רגילה אבל הפורמולה, לצערי הרב - גרועה ומאוד.
וכן, השפתיים שלי היו מלוחחות ולא מיובשות בעליל, הנחתי שכבה שניה מהר ולא חיכיתי לראשונה שתתייבש(וזה קשה, כי הוא מתייבש בשניות) וניסיתי כל מיני טריקים שהומלצו לי אבל לצערי זה לא אהבה ביני לבינו, ניסיתי, באמת שרציתי - לצערי זה לא עובד.

***עריכה ועדכון בזק***
אתמול ניסיתי להיות יצירתית כי קצת כואב לי שהמוצר ישב ללא שימוש וניסיתי להשתמש בו בתור אייליינר - זה היה די טוב, הוא נמרח טוב ונשאר עמיד לשעות ארוכות, אז שתדעו שאם יש שפתון נוזלי שמתקבע למאט שלא יושב עליכן טוב בתור שפתון - נסו להשתמש בו בתור אייליינר, אולי זה יעבוד גם לכן ☺ אני לא בטוחה שאשתמש בו קבוע בתור אייליינר כי זה לא צבע שגרתי אבל האופציה הזו מנחמת אותו בלו מעט שהוא לא ישב לגמרי ללא שימוש ;)



StingRaye לעומת זאת ממש הפתעה, שפתון באיכות מעולה שלא מתפורר, לא יוצר גירים מוזרים ופשוט מרגיש טוב. שוב, ביחס לשפתונים נוזלים המתקבעים למאט, לא ביחס לשפתונים בכללי ;) הוא נוח ושורד יפה אבל ברגע שאוכלים הוא דורש חידוש אבל אם זה רק שתייה - הוא ממשיך לתפקד נפלא. אישית, לא נתקלתי בשפתונים עמידים בפני אוכל אז....

אני מכורה לגוון שלו, לפורמולה הנוחה שלו שמספיק פעם אחת בכדי לקבל כיסוי אטום אבל גם אם תרצו לעבור בעוד שכבה לא תתקלו במה שנתקלים בגוון הקודם, זה יהיה קל ונוח וישאר אחיד ויפה. הוא לא ממש מייבש לי את השפתיים ואני ממש התאהבתי בו...שפתון כ"כ טוב, פעם ראשונה שאני באמת נהנת משפתון מהסוג הזה ולא סובלת ☺

מה שאהבתי בסדרה אולטרה מאט של קולורפופ זה שהאפליקטור שלהם די נוח ובקצה שלו הוא מעט מחודד והופך לצר יותר וזה מאוד עוזר לסרטט בצורה נוחה בלי לייצר 'תאונות איפור' ;)




וסווטצ'ים, כי אי אפשר בלי ;) 


אני רוצה לעבור למרקם המוצרים ואיך הכי נכון ויעיל להשתמש בהם + לסכם מהם המוצרים האהובים עליי ביותר שאני הכי ממליצה לכן לבדוק ולנסות ☺


המוצרים, כפי שניתן לראות - הם לא בפורמולה שאנחנו רגילות אליה - אבקתית, ברגע שנוגעים במוצר זה מרגיש סמי קרמי, לא קרמי עד הסוף אבל גם לא אבקתי בכלל. יש תחושה קרירה ונעימה מאוד ומצאתי שהשיטה הטובה ביותר להשתמש בברונזר ובסומק זה פשוט לקחת מברשת שאתן אוהבות לשים איתה ברונזר/סומק(עדיף משיער סינתטי) ולקחת בעדינות, להבריש את המברשת בעדינות על החומר וכל פעם לאסוף קצת. אלה לא מוצרים שיצרו לכן גוון בשניה, צריך לבנות את הגוון ואני דווקא אהבתי את זה מכיוון שככה לא יוכלו להווצר לכן כתמים מבאסים אלא לבנות את הפיגמנט בעדינות ובשלבים.

לגבי ההיילייטרים - כאן השיטה הטובה ביותר זה עם האצבעות, ניסיתי עם מברשות שונות אבל באמת שזה לא עשה עימם חסד בכלל ובאמת שהכי נוח ויעיל - זה עם האצבעות, יותר נכון אצבע ;) פשוט לקחת וויש עם האצבע שנוחה לכן ולשים במקומות הרצויים ולטשטש, הם מטשטשים בקלות רבה ואין צורך להתעסק איתם יותר מדי.

מהם המוצרים שהכי אהבתי מהרכישה הזו?
  • שפתוני הליפיסטיקס פשוט מדהימים, אהבה אמיתית וביחס למחיר - זה הפתיע בגדול.
  • ההיילייטרים - פשוט חלום! למה לבזבז כ"כ הרבה על מותגים פלצניים שאפשר ב-8$(30 שקלים פלוס מינוס) להנות מאיכות מדהימה, מרקם אלוהי ופיגמנט משגע ומטריף חושים. אני מאוהבת בהם והם ממש שינו לי את שגרת האיפור לטובה ופתאום אני ממש נהנת לשים היילייטר וכמעט בכל לוק שאני יוצרת אני משלבת אותם ☺
  • הסומק - ממש מוצלח ויפה, משלים כמעט כל לוק בצורה מושלמת וללא כל רבב.
  • השפתון בגוון סטינג-ריי מסדרת האולטרה מאט - הפך לאהבה אובססיבית ורצינית. 
  • העיפרון שפתיים בגוון Bossy עושה את העבודה נפלא בתור עיפרון שפתיים ומה שאהבתי שהוא לא מייבש ומרגיש כבד שזה פלוס.
משהו לא פחות חשוב - כל המוצרים שרכשתי הם טבעוניים! כן כן בנות, מסתבר שהמון מוצרים של המותג הם טבעוניים, כל העפרונות שפתיים, הליפיסטיקס, הצלליות, הג'ל ליינר ומוצרי הפנים(סמקים, ברונזרים והיילייטרים) טבעוניים למהדרין. גם מחירים זולים בטירוף, גם איכות בלתי מתפשרת ומפתיעה למדי וגם טבעונות, היש טוב מזה?
פירוט המוצרים ה-לא טבעוניים מפורט בשאלות נפוצות באתר לנוחיותיכן ☺


שאר המוצרים, האייליינר ג'ל, הברונזר Bon voyage - מוצרים נחמדים מאוד, לא מדהימים ולטעמי לא בהול לעוף עליהם אבל אם למשל את בהירה מאוד ומחפשת מוצר הצללה - אז הברונזר יתאים לך, רק שהוא דורש יותר עבודה בגלל המרקם וצריך לבנות אותו וזה לא מתאים לימים שממהרים אבל בהחלט לימים נוחים יותר ולגבי האייליינר ג'ל - אם יש לכן סבלנות לעבור בשתי שכבות - לכו עליו, העמידות המשובחת שלו בסך הכל מוסיפה לו לא מעט נקודות זכות והוא נשאר יפה ויציב לאורך שעות ארוכות ככה שזה כיף ☺

מחירים ולינקים לרכישה:
*מוצרי הפנים - מחירם עומד על 8$, לינק לרכישת הברונזר Bon Voyage לינק לרכישת הסומק Aphrodisiac
לינק לרכישת ההיילייטר Lunch Money  לינק לרכישת ההיילייטר Smoke N Whistles

*שפתוני הליפיסטיקס - לינק לרכישת הגוון Grind  לינק לרכישת הגוון Bichette  לינק לרכישת הגוון Dalia ולינק לרכישת הגוון Bull Chic

*שפתוני האולטרה מאט - לינק לרכישת הגוון Stingraye

*עיפרון שפתיים - לינק לרכישת העיפרון Bossy Pencil

*אייליינר ג'ל - לינק לרכישה Swerve

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

***עכשיו אני רוצה לגעת בקלילות בכל הנושא של המשלוח מהאתר ואיך לעשות את זה, איך אני עשיתי את זה***

  1. דבר ראשון - האתר של קולורפופ לא שולח *לארץ* ישראל, הוא שולח בכל אזור ארצות הברית. זה מפורט באתר.
  2. אחרי שהפנמנו זאת, נעזר בחברת שילוח. מבטיחה לכן - זה לא קשה כמו שזה נשמע. 

  • יש מספר חברות שליחויות אך אני בחרתי ב- buy2USA שזו אחת החברות הוותיקות והמוכרות בתחום וזה נבע נטו מכך שזו פעם ראשונה שביצעתי הליך כזה ורציתי ללכת על בטוח. החוויה שלי מהשירות שלהם הייתה מדהימה - תוך שבוע ימים קיבלתי את המשלוח שלי(כולל הזמן שהחבילה נשלחה מהמותג למחסנים שלהם בחו"ל והזמן שחברת השליחויות שלחה את החבילה אליי לארץ) עם שליח עם הבית. וכן, בחרתי בשילוח אווירי ולא ימי, זה עלה לי 21$ וזה היה עם קוד הנחה שהם עשו לבלאק פריידי של 25%. שילוח אווירי לוקח עד 7 ימים מרגע התשלום ומשלוח ימי(באונייה, כנראה) לוקח עד 40 יום מקבלת התשלום.

  • אני ממליצה בחום על השירות של Buy2 כי הם פשוט מאוד מקצועיים והחוויה הראשונית שלי עם שירות כזה איתם הייתה נפלאה. אבל, יש גם עוד מספר חברות אחרות וביניהן גם Ship My Deal שמקבלת לא מעט ביקורות חיוביות, גם לשירות לקוחות וגם למשלוחים עצמם רק שהבנתי(ותקנו אותי אם טעיתי) שדרכם זה מגיע בדואר רשום שצריך ללכת לדואר לקחת ולא בדואר עם שליח עד הבית כמו ב-Buy2. לטעמי זה לא חיסרון גדול אבל מי שלא נגישה לדואר שתעשה את החישוב שלה ☺

  • בנוסף, בשיפ מיי דיל צמצום חבילות, איחוד חבילות(במידה והזמנתן ממספר אתרים) ופיצול חבילות - נעשה בחינם, וב-Buy2 זה בתשלום. כן, די שווה ☺


*מחירי השילוח ב-Buy2 מתחילים מ-20$ במשלוח ימי ו-22$ במשלוח אווירי, המינימום משקל במחירים הללו זה עד חצי קילו. כמובן, פירוט המחירים המלא מופיע באתר לפי משקל החבילה ועוד. שווה לבדוק ☺

*בשיפ מיי דיל המחירים זולים יותר וגם כאן שווה לבדוק באתר ולהשוות.


בקיצור, כל אחת תעשה את החישוב והשיקולים שלה לפי כמה הזמנות יש לה, מה היא מעדיפה יותר(דואר שליחים או דואר רגיל), דואר אווירי או ימי ועוד. תעשו סקר מעמיק ותבדקו מה בדיוק מתאים לצרכים שלכן.

יש בלוגרית מקסימה בשם קסניה שכתבה פוסט ממש אינפורמטיבי אבל ממצא ולא חופר לשווא ואני רוצה להשאיר לכן לינק לפוסט הזה שלה ששם יש שלושה חברות שילוח שביניהן Buy2 ושיפ מיי דיל והיא מסבירה ומפרטת מחירים, איך להרשם באתרים של חברות השילוח ובאמת שזה פוסט שווה לכל מי שעושה את זה פעם ראשונה ורוצה להיות בטוחה:
לינק לפוסט מדריך על חברות שילוח(לחצו על המשפט למעבר לפוסט).


מה שאני עשיתי זה היה פשוט להרשם באתר של Buy2(יש הסברים באתר, זה באמת נורא קל) ובסיום ההרשמה קיבלתי כתובת של המחסנים שלהם ואת הכתובת הזו אנחנו אמורים וצריכים להזין באתר שאנחנו קונות מימנו שלא שולח לארץ, בדיוק כמו שהיינו מזינות את הכתובת המלאה שלנו - כאן נזין את הכתובת המלאה שסיפקו לנו מהחברת שילוח כשנרשמנו באתר שלהם(כל חברה שתבחרו להרשם דרכה).
ממליצה בחום לשמור בקובץ במחשב/בדף נייר שמור ונגיש את הכתובת שתקבלו מחברת השילוח.

משם זה באמת קלי קלות - ממתינים למיילים מהחברת שילוח, כשהחבילה תגיע למחסנים - תקבלו מייל, כשחבילה תשקל ויקבע מחירה - תקבלו מייל המבקש להכנס לאתר(יהיה לינק בגוף המייל) ולשלם על המשלוח בכדי שהחבילה תוכל להמשיך את המסע שלה בדרך אליכן ☺
וזהו, נשאר רק להמתין בסובלנות שהחבילה תגיע אליכן ולהנות מהשלל ;)

ולמי שזה עדיין נראה קשה ומסובך - אל, אל תתני לעצמך לחוש אי-נוחות ובלבול. ואני אומרת את זה מתוך נסיון כי הייתי שנים אנטי קצת חברות שילוח וזה נראה לי מיותר וקשה אבל ברגע שהבנתי שאני לא מוותרת על קולורפופ ויהיה מה אני ארכוש מהמותג - החלטתי שאני לא נותנת לבלבול ולחרדות שלי לשלוט בי. נעזרתי בחברה שמנוסה כבר עם חברות שילוח שעזרה לי לא מעט בפן הטכני ופשוט נפתחתי לנושא והשארתי את החרדות והחששות בצד וזה באמת עזר וכיום אני מרגישה הכי בנוח להעזר בחברות שילוח במקרים הנדירים האלה שאני רוצה משהו והאתר לא שולח לארץ, זה בהחלט לא מגביל אותי ☺

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

לסיום, אני רוצה לסכם שהחוויה שלי הייתה מאוד חיובית מהמותג הזה ואני בהחלט
מתכננת לרכוש מימנו בעתיד שוב.
אני מאוד מקווה שהפוסט הזה, שעמלתי עליו לא מעט עזר לכן קצת
ויועיל עבורכן ברכישות שתבצעו מהאתר בהמשך.
ואל תשכחו לבקר בסרטון שהכנתי לכן שמתלווה לפוסט הזה, לאלה שאוהבות
יותר סרטונים או סתם בא לכן לשמוע אותי חופרת ומדברת על המוצרים בלייב ☺





תגובות