אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

קצת ממתקים והפתעות נעימות #10

ראשית כל, אני רוצה לפתוח במספר מילים בנוגע לנראות הבלוג ועוד - אתן בטח שמות לב שהבלוג שינה את המראה שלו, אי אפשר להתעלם מזה וחייבת לציין שמזה המון זמן אני מרגישה שהבלוג ממש משקף אותי ומי שאני, שהוא מעוצב בדיוק כמו שכיוונתי ורציתי המון זמן(שנים, מישהו..) ואני מאוד מקווה שגם אתן תתחברו למראה החדש וכמובן שאשמח לשמוע פידבקים בתגובות ☺ בנוסף, קרה משהו בנושא התכנים בבלוג - מהיום והלאה, הבלוג הזה יכיל אך ורק קוסמטיקה נטולת אכזריות וטבעונית. בלי אוכל ובלי אופנה או כל דבר בסגנון. לנושאים האלה, פתחתי בלוג ייעודי במקום אחר, בתפוז וזה קרה עקב כך שנתקלתי בפרסום של בלוגרית שאני מאוד אוהבת ומעריכה מתפוז וראיתי את השינוי הגדול והמאוד משמעותי ביחס לעבר שתפוז עשו עם הבלוגים ופתאום הבלוגים נראים ממש טוב, נוחים לתפעול והכי חשוב - עושים חשק.

אז מי שאוהבת/אוהב את תכני האוכל שאני מפרסמת ותכנים אחרים שחורגים מתחום הקוסמטיקה בלבד - אני מזמינה אתכן/ם לעקוב בבלוג החדש בלינק כאן ואני מקווה שהשינוי הזה יהיה חיובי ויעזור לי להתמקד בנושאים האלה בצורה הטובה ביותר ומודה שההפרדה הזו עשתה לי טוב, כאן אני יכולה לברבר איתכן מלא על קוסמטיקה ושם על אוכל, צרכנות ועוד. ההפרדה הזו טובה לי ולכן ביחד, שתדעו שאתן נכנסות לכאן - יש נושא מרכזי, אין מעבר. אי לכך כמובן הפוסטים בנשוא אוכל ירדו מהבלוג ועברו לטיוטה והועברו כמובן לבלוג החדש.

אז זהו, אחרי שדיברתי קצת והסברתי לכן על השינויים אני רוצה לעבור לנושא הפוסט - הפעם זה פוסט ממש קליל וזורם על שלושה מוצרים שנרכשו ברכישה האחרונה שלי מביוטי ג'וינט מהבלאק פריידי האחרון ואני שמחה לראות איך הפינה קצת ממתקים והפתעות נעימות גדלה לה והפכה להיות משהו בשגרה שבכל פעם כזו אני מביאה אליכן כמה מוצרים שממש עשו לי את זה, הפתיעו אותי ובעצם הפכו למוצרים די מרעננים שעושים לי טוב בנשמה ☺


E.L.F

שלושה מוצרים מנצחים שהצליחו להפתיע אותי בגדול מהמותג אלף ☺


V|E.L.F ~ Studio Small Angled Brush - Small Angled Brush

מברשת זוויתית קטנה וחמודה מסדרת הסטודיו של המותג שמקבלת לא מעט המלצות אז אמרתי ששווה לנסות וגיליתי מברשת פשוט מעולה לאייליינר ג'ל! אחת הטובות שניסיתי. בנוסף, היא מעולה גם לגבות. זה שהיא זולה בטירוף הופך אותה למברשת מאוד שווה שחובה בכל תיק מברשות ;)


צילמתי לכן תקריב שלה שתוכלו לראות את הצורה מקרוב ולצערי בצילום היא יצאה טיפונת עבה אבל ברגע שטובלים אותה היטב בג'ל ליינר היא הופכת לדקה ונוחה למדי לביצועים מרשימים ;)


V|E.L.F ~ Beautifully Bare Blending Brush

המברשת הזו חדשה יחסית למותג וברגע שנתקלתי בה פשוט נורא הסתקרנתי כי הצורה שלה הכי לא מה שאנחנו רגילות במברשות מייק אפ ותהיתי האם הביקורות האוהדות - באמת מוצדקות. נתחיל מזה שהשיער סינתטי, כמו שאני תמיד רגילה ואוהבת. השיער מאוד רך ונעים ויש לה דחיסות ברמה אופטימלית - מצד אחד תעבוד מעולה גם עם מייק אפים בכיסוי ופורמולה כבדים ומלאים ומצד שני תיהיה מעולה גם עם דברים קלילים יותר. היא לא משאירה סימני מריחה ומפזרת את החומר בצורה מעולה ובקלי קלות. היא נכנסת בקלות לאזור העיניים בלי להציק ולגרום לגירוי ופשוט גורמת לי להתאהב בה בכל פעם מחדש ☺

מעבר למייק אפ, בגלל הצורה המיוחדת שלה - היא מעולה גם להצללות, רטובות ויבשות כאחד. 


מכמה זוויות, כי זה נדרש ;) איכות החומר די טובה והיא לא נשרה לי בחפיפות ולא קיבלה צורות מוזרות. היא קלה מאוד לחפיפה ומתייבשת יחסית מהר. היא פשוט מושלמת ☺


V|E.L.F ~ Essential Instant Lift Brow Pencil

למי שלא יודעת, או שפשוט לא נתקלה - עשיתי בעבר סדרת פוסטים שעוסקת בגבות(למעבר לחצו כאן) ככה שאני די מבינה בתחום ודי מנוסה וקצת קשה להפתיע אותי אבל אני מודה - כשאני רואה מוצר גבות חדש/שנראה מבטיח - אני חייבת לנסות. רוב הזמן ;) הפעם זה היה עיפרון לגבות של אלף שהוא יחסית חדש ונראה מאוד מסקרן, אני חייבת לציין שלא ציפיתי לכלום אבל אמרתי בשביל הגרושים שהוא עולה - זה שווה את זה. בנות, אני גאה להצהיר, בלב הכי שלם - זה אחד ממוצרי הגבות הטובים שיצא לי לנסות. נקודה.
קודם כל, זה עיפרון, אז למי שלא רגילה.... אבל, למרות שאני לא חובבת עפרונות ומעדיפה ג'לים למיניהם - הוא הצליח להפתיע אותי ברמות שלא ציפיתי, הוא נמרח בקלות ובגלל הצורה שלו שהיא קטנה הוא עוזר לי לצייר סוג של שיערות בקלות יתרה, הוא עמיד מאוד(אני תמיד מקבעת עם צללית לגבות של ביוטיקר מעל) ושרד לי משעות הבוקר עד אחר צהריים בלי פקשושים. הגבות נראו מעולה. זה תקף גם לימים שיצאתי לסידורים והלכתי קצת ברגל וכמובן הזעתי.
אני רק מתה כבר לראות איך הוא יתפקד בקיץ כי אם הוא יהיה מעולה גם בקיץ הנוראי שלנו - הוא לגמרי הולך להיות המוצר המנצח אבר לגבות ☺

הגוון שלקחתי הוא הכהה ביותר - Deep Brwon והוא מתאים לי בצורה מושלמת. הוא סוג של חום אפרפר/מושחר כזה. ממש התאמה לגוון הטבעי שלי והוא משתלב בצורה מאוד טבעית וניתן לשלוט ברמת הסרטוט וזה משהו נוסף שטוב בו.

בנוסף, תמיד היה לי חלום למברשת גבות בצד השני של העיפרון וכאן זה התגשם, חלום עלוב, יודעת ;) אבל עדיין זה חלום שעוזר לשלוט בעיצוב הגבות בקלות - קודם מסרקת עם המסרק ואז עוברת לעיפרון. הכל באחד. בערך :P אז המסרק די פושטי ורגיל אבל עוזר מאוד.

מינוס קטן שראוי לציין - האריזה סופר צ'יפית, היא זזה ולא יציבה, המסרק לפעמים מתעקם אם הוא מונח במקום לא יציב אבל תכל'ס - זה שווה את זה, שווה כי הוא איכותי בטירוף וביחד עם מחיר רצפתי - זה הופך אותו למוצר הגבות המשתלם ביותר מכל הבחינות - שניסיתי עד כה ☺

ואם מישהי מקבלת פלאשבק - לא לדאוג, זה אכן אמיתי - דיברתי עליו בסרטון מועדפי פברואר שלי בערוץ היוטיוב ככה שהוא קיבל כבר חשיפה אבל ידעתי שאני חייבת לו סקירה מלאה ומסודרת בבלוג מעבר לכמה הוא מדהים ומיוחד :P





תקריב - זה רק נראה מעוגל וגדול, העיפרון במציאות קטן ונוח בטירוף לשימוש גם לסרטוט גבה מלאה וגם למילוי אזורים ריקים.

מחירים, איפה ניתן להשיג וציונים:

כל המוצרים כאן מקבלים אצלי ציון 100


הלכתי לפשפש באוסף התמונות שלי והצלחתי למצוא תמונה שבא אני מאופרת במייק אפ החדש של סקארה(חכו, סקירה תגיע בהמשך) שהנחתי אותו עם המברשת מייק אפ של אלף שהופיעה כאן בפוסט + הגבות שלי מסורטטות ומעוצבות בעזרת העיפרון וצללית לגבות של ביוטיקר לקיבוע מעל ☺ ולמי שתתהה לגבי גוון השפתון - זה StingRaye של קולורפופ שהופיע בפוסט על המותג ;)

סווטץ' של העיפרון גבות

ובזאת נפרדות דרכנו להפעם
אני אשמח שתשתפו אותי בתגובות האם התנסתן עם אחד המוצרים המוצגים?
אוהבות את המותג E.L.F?
♥♥♥

לא לשכוח להרשם במייל(בסרגל הימני מתחת לקוביית הלייק פייסבוק), לעקוב בפייסבוק אינסטגרם ובערוץ היוטיוב החדש שלי ☺


תגובות