אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

♥♥ Perfect Contour With Sacara ♥♥

כמה מילים שחשוב לי לציין לפני שנכנס לנושא הפוסט עצמו - לקח לי קצת זמן אבל היום אני שמחה ונרגשת לבשר לכן שהבלוג עבר להיות 100% טבעוני בנוסף לכך שהוא היה נטול אכזריות. היום את יכולה להרגיש בנוח ולדעת שכל התכנים שיש בבלוג - הם מאה אחוז טבעוניים, כל המותגים והמוצרים שנסקרו טבעוניים למהדרין. השינוי הזה בא מהמחשבה שמזמן רציתי שהבלוג יהיה מאה אחוז טבעוני אבל וואלה, זה לא קל, לא קל להפרד מפוסטים מסויימים ודברים שעבדתי עליהם די קשה אבל אני שואפת למשהו ומשיגה אותו, לא משנה המחיר ☺

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

לפוסט הזה מתלווה גם סרטון בערוץ שבו אני מדגימה ומראה לכן איך אני יוצרת הצללות רטובות ויבשות בעזרת מוצרי ההצללה החדשים של סקארה ☺ למי שלא יודעת עדיין או לא נתקלה פשוט - סקארה יצאו ממש לאחרונה עם מוצרי הצללה חדשים - עפרונות קונטור והארה ופלטת הצללות והארות יבשה(באבקה). הסט הזה אמור להיות משלים אחד לשני - קודם נעשה עם העפרונות ואחרי זה נקבע עם האבקה והאמת - מאוד סוקרנתי. מהרגע שהתחילו לרוץ ספויילרים בכל מיני סרטונים של סקארה אמרתי לעצמי "אל, את חייבת לרכוש את זה" למזלי פשוט קיבלתי את המוצרים לסקירה לפני שבכלל הספקתי למצמץ ולללכת לרכוש בעצמי והיום אני כאן לדווח לכן מה חשבתי על המוצרים והאם הם באמת שווים רכישה?




























נתחיל מזה שיצא לי להתקל בלא מעט כאלה שהשוו את המוצרים האלה למוצרים די זהים במראה ובמרקם למוצרי ההצללה והארה של סמאשבוקס - News Flash: סמאשבוקס מנסים על בע"ח, יקרים בטירוף ולא באמת היחידים בשוק עם מוצרי הצללה מעולים. לטעמי יש אופציות מעולות במלא מותגים בייחוד כאלה שלא מנסים על בע"ח ובכלל, במחירים נוחים בלי להתפשר על האיכות ;)


האריזות - די אלגנטיות ויפות, משהו סולידי ונעים לעין. ביג לייק ☺































עפרונות קונטור & הארה, העפרונות מכילים עיפרון קונטור, עיפרון ברונזר(שנועד לתת גוון יותר שזוף וברונזי) ועיפרון הארה בגוון בהיר מאוד עם תת גוון מעט בנני כזה.
כמו שציינתי בקבוצה יפות ללא אכזריות - אני הייתי ברת מזל וקיבלתי שני עפרונות קונטור במקום אחד קונטור ואחד ברונזי ואולי זה טיפה פגם ביכולת שלי לשפוט איך העיפרון ברונזי מתפקד אבל אני במילא לא חובבת ברונזרים בכללי או גוונים חמים ככה שיצאתי מרוצה בכללי ☺ אבל אם תלכו לרכוש, ממליצה לפתוח את האריזה ולבדוק שיש גוון קונטור, גוון ברונזי והגוון הארה.





























העפרונות מגיעים בצורת ג'מבו, גדולים ונוחים למדי. באריזה יש גם מחדד שתואם לעפרונות בגודל הזה ובככה מקל עלינו לחדד אותם כשצריך ;) מה גם שאהבתי שעל כל עיפרון רשמו את הייעוד שלו - קונטור, ברונזר והארה. לכל מקרה שלא תתהו ☺
































בגלל שקיבלתי שני עפרונות קונטור אז את השני אעביר לאמא ובגלל זה צילמתי רק שניים - קונטור והארה. העפרונות רכים ונעימים למריחה, קלים לטשטוש ומצאתי שהם לא מתייבשים והופכים לקשים כמו מוצרי הצללה רטובה אחרים שיש לי. כאן אני יכולה לשים על כל הפנים ולטשטש בכיף בלי החרדה שזה יתבייש במקומות מסויימים ויהיה קשה לטשטוש.
העמידות מרשימה - שרד עליי כמה וכמה פעמים לאורך כמעט יום שלם(התאפרתי בשעות הבוקר ושרד לי עד שהסרתי בשעות הערב בערך) וזה מרשים וראוי לשבח כי קיץ, חם נורא ומזיעים והרבה מוצרי איפור מתקשים לשרוד את זה בצורה יפה וכאן המוצרים שורדים מדהים בלי להפוך למראה קייקי ומגעיל בכלל בכלל.
































אהבתי שעל כל אריזה מאחורה מפורט המוצר וייעודו + רשימת רכיבים. חדות העין - אל דאגה, אחרי בירור מעמיקה שסקארה עשו התגלה שהשעוות דבורים במוצריהם היא ממקור סינתטי ולא מהחי(לא משעוות דבורים שדבורים מייצרות) ☺
































פלטת טריו של מוצרי הצללה והארה - קיט קונטור, יש שלושה גוונים: גוון חום אפרפר הנועד להצללות, גוון ברונזר נייטרלי(לא חם ולא קר) וגוון הארה עם תת גוון בננה עדין.





























האריזה קלאסית, נקייה ונוחה לשימוש.






























הפלטה בפנים - שלושת הגוונים מסודרים אחד ליד השני. המרקם מאוד חמאתי ונוח, לא גירי, לא כתמי ומצאתי שצריך לקחת ממש מעט חומר בכדי לקבל הצללה יפה כי הפיגמנט באמת גבוה בעיקר על הפנים בפועל. גוון ההצללה מושלם - אפרפר במידה ולא מדי, נותן חיטוב משגע בקלי קלות. גוון הברונזר - בגלל שהוא נייטרלי ולא חם/קר הוא נותן חימום מאוד מחמיא ויפה בלי ליצור מראה כבד ושרוף. גוון ההארה - על העור הסופר בהיר שלי לא ממש רואים אותו לצערי אבל זה לא קשור למוצר עצמו אלא לגוון עור האישי שלי שבכללי מוצרי הארה לא בולטים עליו אבל הוא גם חמאתי, נעים ונוח לשימוש ולא מדגיש יובש ועוד ונראה טוב על העור.


גם כאן המוצרים בעלי עמידות מרשימה, כנ"ל לעפרונות.


































משהו שממש אהבתי שעשו בסקארה זה לצרף גם לערכת העפרונות וגם לערכת הקונטור אבקה זה חוברת עם פירוט והסברים לפי 4 צורות פנים פופולאריות איך נכון להניח את מוצרי ההצללה וההארה וזה דבר שיכול מאוד לעזור לנשים שרק מתחילות ועדיין לא בטוחות איפה להניח ואיך. בתור אחת שמיומנת אני לא נעזרתי בזה ויש לי קווי מנחה קבועים שאני רגילה אליהם ומצאתי שהם הכי נוחים לי אבל שאפו, על ההשקעה והרצון האמיתי לעזור לנו ☺



סלחו לי מראש שהמחדד לא נקי! אתמול חידדתי את העיפרון הארה וכמה שניסיתי לנקות עדיין נשאר טיפה :( המטרה הייתה להראות לכן שבערכת עפרונות מגיע מחדד שמתאים בדיוק לצורה הג'מבית של העפרונות ולטעמי זה נפלא כי זה פשוט חוסך לנו להסתבך עם למצוא מחדד ייעודי שלא תמיד כולנו מחזיקות בו ;)



























ככה האריזה של העפרונות נראית מבפנים ובכוונה צילמתי את זה שתוכלו לראות שהאריזות הושקעו, במקום סתם לדחוף את העפרונות ככה לבד ייצרו מחיצות קטנות שיפרידו בין העפרונות ובכך יהיו נוחים יותר לשימוש ואחסון. בנוסף, משהו שבחרתי שלא לצלם ותכף תבינו למה זה שבקופסה של הפלטת הצללות היבשות מגיעה מברשת קטנה שעשויה משיער טבעי ובגלל זה לא צילמתי אותה כי הבלוג שלי נטול אכזריות ושיער טבעי לא הולך עם זה יד ביד. זו מברשת חביבה + אבל זה לא העיקרון כאן וזה תוספת חמודה ותו לו. אני חושבת שאם בא לכן מברשת הצללות ממש מעולה וגם משיער סינתטי - לכו על מספר 106 של ביוטיקר, מושלמת בקטע אחר והיא הפייבוריטית שלי ☺

כמובן, המוצרים האלה טבעוניים בנוסף להיותם נטולי אכזריות ועצם זה שמותג בוחר לייצר מוצרים כאלה שהם טבעוניים - מבחינתי שאפו אחד גדול לסקארה. 
לסיכום - מוצרים נפלאים, יש לי כמובן את הפלטה של קרליין ומלא מוצרי הצללה אחרים אבל זו פעם ראשונה שאני מתנסה עם עפרונות קונטור ופשוט יצאתי סופר מרוצה ולמען האמת לראשונה בחיי שהצלחתי להוציא הצללות מושלמות שנראות מדהים ובתמונות שאצרף כאן תוכלו לראות ;)













סווטצ'ים





































אם את מחפשת מוצרי הצללה רטובים ויבשים - ממליצה לבדוק אותם, המחיר לפלטת ההצללות 60 שקלים ולסט עפרונות 60 שקלים וזה בנפרד. כבר אמרתי כמה מילים בסרטון לגבי המחיר שזה לא בדיוק הכי זול שיש אבל עכשיו כשאני חושבת על זה לעומק ובהשוואה למותגים אחרים יקרים יותר - זה עדיין בגדר הסביר, דרוש שיפור אבל זה עדיין לא קורע את הכיס ובהחלט נותן תמורה מלאה למחיר ☺
הציון שלי הוא לגמרי 100 עגול ושלם וזה כי לא מצאתי שום חיסרון במוצרים להפך, הם הפתיעו אותי מאוד והפכו את חווית ההצללות שלי למקצועית יותר, מעשירה יותר ומהנה יותר ☺

את מוצרי סקארה כמובן ניתן להשיג בכל סניפי הרשת בארץ.

ולמי שרוצה להשלים את החומר וללמוד מ-א' עד ת' על הצללות והארות אני מזמינה אתכן לפוסט האחרון בבלוג שיצא בנושא והוא אחד המעשירים שיצא לי לכתוב ☺ מדריך לקונטורית המתחילה

מחפשות המלצות לסקארה? רוצות לדעת מהם המוצרים המועדפים עליי? בקרו בפוסט  Pink Is In The Air With - Sacara

מידע לאלרגנים:
המוצרים מכילים טרטזין, זה מופיע בבירור מאחורי האריזות בסמוך לרשימת הרכיבים.

**עדכון** לפני כמה שעות ניסיתי להסיר את אחד הצלליות בפלטת ההצללות היבשה ולצערי שתיים מהצלליות פשוט התפרקו, מרוב שהן רכות בטירוף הן נורא עדינות ושבירות וזה טיפה מאכזב אבל זה גם אשמתי שניסיתי לעשות משהו שמזיז ומסכן אותן אבל עדיין רציתי לעדכן אתכן בזה לכל מקרה שתרצו לדעת.


מי שרוצה לראות אותי עושה בלייק הצללות עם המוצרים - מוזמנת לסרטון שעלה אתמול בערוץ ☺


ואל תשכחו להשתתף בהגרלה שמתקיימת כרגע בערוץ על מוצרי סבוקלם ;)



לא לשכוח לעשות לייק בדף הפייסבוק, לעקוב באינסטגרם ולתמוך בערוץ בהרשמה למנוי ☺


זהו זה להפעם!

נתראה ממש בקרוב בפוסטים הבאים ☺♥



תגובות