אולי תרצו לקרוא גם....

פיתרון לקרטוזיס פילאריס? סבון של קמדיס

 לקח קצת זמן אבל גם זה הגיע ולאט לאט אני חוזרת לשתף תכנים כי זה פשוט לנפש 😊 ג'ל לניקוי פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים CLEAR של Kamedis  קיבלתי את המוצר לסקירה(אני פניתי ויזמתי) שבוע לפני 7.10 הארור והכל התהפך ובכלל לא יכלתי לגשת למוצר וזה הגיוני. עבר זמן ועכשיו אני מרגישה טוב לשתף נתחיל מקצת הקדמה. אני מתמודדת עם קרטוזיס פילאריס. חפשו בגוגל להבין בהרחבה ובקיצור זה פשוט נקודות כאלה בעור סטרובר סקין וכל התיאורים האלה שזה לא מסוכן וכזה אבל זה פשוט לא נוח ונעים לי באופן אישי. עבורי זה תחת רפואו וכאן אני לא שומרת על נטול אכזריות אז ניסיתי סבון מסויים שעבד די טוב אבל רק בידיים ועוד מקום וברגליים לא ממש. טוב סיימתע אותו וחיפשתי אופציה ממותג שלא מנסה על בע"ח וראיתי המלצה על המוצר הזה. העיקרון כאן זה שהמוצר מכיל חומצה סליצילית 2% שזה גבוה במידה הטובה ושזה הרכיב העיקרי שהיה לי גם בסבון הקודם שעזר לי חלקית אז אמרתי העיקרון כאן זהה בנוסף ראיתי בביקורת שהסבון הזה של קמדיס לא מייבש את העור משהו שהוא חשוב כי כשיוצרים ניקוי עמוק לעור במקרים כשצריך חשוב שהעור גם לא יתייבש כי אם הוא מתייבש זה יו

סקירת מוצרי "בשביל השמחה"

שאלוהים יסלח לי, באחד הפוסטים הקודמים ציינתי שהבלוג עבר שינוי בעיצוב ושאני ממש מקווה שזה ישאר ככה לעוד הרבה זמן ולצערי לא מצאתי מנוח עם זה שהסרגל הצדדי היה מוחבא והיה צריך ללחוץ על כפתור מסויים בכדי לפתוח אותו. לא יכלתי לסבול את זה אז פשוט עיצבתי מחדש וחזרתי לעיצוב קלאסי שמבטא אותי בצורה הטובה ביותר ובהזדמנות זו אציין שדי, אני לא מבטיחה יותר שום דבר בנוגע לעיצוב הבלוג כי אני יודעת שהאופי שלי מכור לשינויים 24/7 ואני יודעת שיש סיכוי שזה ישתנה שוב מתישהו אז בואו נסכם שאני לא מבטיחה כלום ואתן תשתדלו להנות מהשינויים 😉😊

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

לפני כחודש קיבלתי לסקירה מוצר אחד בגודל מלא ועוד מספר דוגמיות(וטוב שכך, בדוגמיות קל יותר לנסות ולבדוק מאשר להתקע עם מוצר בגודל מלא שלא תמיד יכול להתאים לנו וחבל) מהמותג בשביל השמחה. שביל השמחה זה מותג פרי יצירה של אשה אחת מתוקה ומקסימה בשם הגר עילם שמפתחת ומייצרת בעצמה את המוצרים. הכל טבעי, בריא, טבעוני ומבוסס על רכיבי בסיס מהטבע שעוזרים לטפח את העור מבלי להחדיר לו כימיקלים ורכיבים מזיקים ולא בריאים בטווח הרחוק והקצר.

בנוסף לליין מוצרים מאוד מוקפד ומדוייק למגוון סוגי עור, הגר רוקחת גם מוצרים בהתאמה אישית למצבי עור מסויימים במידה ולקוחה לא מוצאת את מבוקשה בליין המוכן - הגר תיהיה שם להקשיב ולכוון ליצירת המוצר השלם שיתאים ויתן מענה בדיוק לצרכים שלכן. וזה בנוסף לרקע העשיר שלה בנטורופתיה שהיא למדה והשקיעה ללמוד ולחקור בתחום בכדי באמת לבצע התאמות לכל לקוחה שמגיעה אליה ולא רק לתת מענה כללי.

אני לקחתי חודש, זמן סביר ביותר פלוס מינוס שאני נותנת לעצמי לבדוק מוצרי טיפוח והיום אני אסקור לכן את הסרום המיוחד שלה וגם אציין מה חשבתי על הדוגמיות שצורפו לי ממוצרים שסוקרנתי לבדוק ☺


חייבת לשבח את השירות המיוחד של בעלת המותג - היא ארזה את זה כ"כ יפה, אסתטי ונעים שלפתוח את החבילה היה ממש מהנה ועשה לי נעים בלב ☺ גם הדוגמיות - לא עוד דוגמיות בקופסיות פלסטיק, כאן היא השקיעה בגדול ולקחה קופסיות זכוכית עם מכסה זהוב שנותן תחושה מאוד מיוחדת ומרשימה ועושה גם נעים בלב שמישהו שם מהצד השני משקיע בך גם בפרטים הקטנים.




אני בחרתי את הסרום יופי, אני מכורה לסרומים ויש כאלה שבאמת עושים לי שיפור משמעותי ואמרתי שזו הזדמנות נפלאה. העור שלי רגיל יבש עם קילופים ושכבות יובש מוזרות והסרום הזה בעיקרון ניתן להתאמה אישית לפי הצרכים שלכן ועבורי הוא אהבה חדשה. קצת על המוצר מפי המותג:


"סרום היופי בריח שדה פרחים אביבי, עשיר בויטמין E ומורכב משמנים צמחיים מהאיכות הטובה והטהורה ביותר כמו: לבנדר, לילי, ורדים ולוטוס בכדי להעניק לעורנו את ההזנה המיטבית שלה הוא זקוק. השמנים המצויים בסרום עשירים בחומצות שומן כמו אומגה 3 ו6, מאזנים את בלוטות החלב, מעודדים התחדשות תאים, ומאטים את התבגרות העור. הסרום מחדש את מראה העור, מרקם הסרום קליל, נספג בעור תוך שניות ומשאיר את עור הפנים אורירי ושמח."


בהתחלה לא הרגשתי שינוי, היובש לא השתפר ואז עשיתי פילינג והעפתי את כל שכבות היובש הדוחות ואז ראיתי את הביצועים של הסרום הזה(די הגיוני שאם יש לך שכבות יובש זה יפריע לכל מוצר טיפוח כמעט לחדור לעור ולטפח אותו) - מעולה. פשוט מעולה. באמת מטפח ומזין אבל לא מכביד בכלל על העור, לא שומני ומציק אלא בעל מרקם מושלם כזה שמרגיש מדהים על העור. מתפקד לי נהדר גם מתחת לאיפור ולא פוגם לי בעמידות וכד' ופשוט סרום מצוין שעושה את העבודה וממש כיף להשתמש בו וגם לפעמים להעמיס(לילה) 😉
הוא מגיע עם פיפטה מה שמקל על השימוש ומוסיף לתחושה היותר מקצועית-יוקרתית.

לשם שינוי יש לו ניחוח נעים ולא צמחי כבד ומעיק ואני גם רואה את עצמי משתמשת בו בקיץ שזה די מרשים בהתחשב בכך שבקיץ העור לא מסוגל לסבול דברים עשירים אבל המרקם הקליל והספיגה הנוחה והמהירה יגרמו לו לתפקד נפלא גם בקיץ.
וחייבת לשבח את ההשקעה בבקבוק זכוכית המעוצב בצורה מאוד קלאסית ומושכת לעין.



בדוגמיות קיבלתי שלושה מוצרים: מסכת הזנה, קרם יום וסבון פנים.

הקרם נפלא - קרם לחות ליום אדמה - נספג טוב בעור ומלחח ומזין.

הסבון סלק מתוק - די טוב, מצליח להסיר כמעט את כל האיפור ומנקה טוב בלי לייבש/לגרות וכד'. פשוט מנקה ביעילות.

המסכת הזנה המכילה חימר לצערי לא עבדה ממש עבורי - חימר מייבש, מייבש את השומניות בעור ואני דווקא כן צריכה את השומניות המזערית שיש לי בעור כי העור שלי יבש וזה 😉 אבל כן הרגשתי שהיא מנקה ומטהרת. אני כן מאמינה שהיא תיהיה יעילה לבעלות עור מעורב ושמן 😊


♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

לסיכום - אני שמחה שנפלה בחלקי ההזדמנות להתנסות ולחוות מהמותג. אני בהחלט מתעניינת יותר ויותר(אחמ, אחמ - סרטון בקרוב) בכל הקשור לקוסמטיקה טבעית(באמת) וכמה שפחות כימי ויותר דברים בריאים ונכונים ואני מקווה
שגם אתן שם תתנו לעצמכן לפעמים את ההזדמנויות להתנסות ולבדוק ☺


𝅺💗מחירים, לינקים לרכישה ועוד 💗
הסרום מגיע באריזה של 30 מ"ל ונמכר במחיר של 229 שקלים. לרכישה
לינק לאתר: בשביל השמחה
דף הפייסבוק
אינסטגרם האותנטיות בתמונות שלה ממיסות אותי. שווה לעקוב ☺

מעבר למוצרים, הגר מציעה מגוון טיפולים כמו: נטורופתיה, פרחי באך, רפלקסולוגיה, טיפול אנרגטי ומגע וריברסינג.
תוכלו לגלוש באתר ולמצוא הכל בצורה מסודרת ויעילה ☺



בואו לתמוך בי! 🙋 עשו לייק בדף הפייסבוק, עקבו באינסטגרם, הרשמו לערוץ היוטיוב וכמובן לא לשכוח להרשם
לבלוג, הכפתור הרשמה נמצא בסרגל השמאלי מתחת לתמונת הכרות ⇦⇦ ☺


נתראה בפוסטים הבאים ☺ ♥



תגובות